سفیر سویس به آهواز آمد؛ فلافل خوری «هاز» در لشکر آباد + گزارش تصویری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جولیو هاز سفیر سوئیس در اهواز و ر پاسخ به سوال خبرنگاران در باره ‘روابط ایران و اروپا پس از توافق هسته ای اظهارداشت: روابط تهران و اروپا پس از توافق هسته ای در وین ، توسعه می یابد.

سفیر سوئیس در سفر فرهنگی به اهواز، قرار است ضمن همراهی قائم مقام وزیرخارجه سوییس که قرار است روزدوشنبه وارد اهواز شود، با جنبه های فرهنگی، دفاع مقدس، خوزستان شناسی و خوزستان پس از جنگ آشنا شود.

‘ایو رسیه’ قائم مقام وزیر خارجه سوئیس قرار است فردا ازطریق شلمچه وارد خوزستان شود.

۸۱۶۸۷۶۹۴-۷۰۰۴۱۶۳۹

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خوزستان پنجشنبه گذشته به ایرنا گفته بود: ایو رسیه ورود به شلمچه و بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس را برای نقطه آغاز سفرش به ایران انتخاب کرده است.

طبق برنامه، ‘جولیا هاز’ سفیر سوئیس در تهران و معاون وی نیز یکشنبه برای آماده سازی مقدمات سفر قائم مقام وزیر خارجه و همراهی وی وارد خوزستان شده اند.

۸۱۶۸۷۶۹۴-۷۰۰۴۱۶۴۳

در این چارچوب، هانز عصر یکشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شد و از مناطق مختلف اهواز اعم از جاده ساحلی، دانشگاه های شهید چمران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دیدن کرد.

وی همچنین در منطقه لشگرآباد اهواز (انوشه) حضور یافت و از مغازه های فروش فلافل این شهر که معروفیت دارد دیدن کرد. استقبال مردم اهواز از فلافل موجب تعجب سفیر سوئیس شد.

۸۱۶۸۷۶۹۴-۷۰۰۴۱۶۴۰ ۸۱۶۸۷۶۹۴-۷۰۰۴۱۶۴۱ ۸۱۶۸۷۶۹۴-۷۰۰۴۱۶۴۲

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.