دیدار تیم‌های اهوازی در ورزشگاه تختی و غدیر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: مشکلی برای میزبانی تیم‌های اهوازی وجود ندارد و دیدارهای این تیم‌ها در ۲ ورزشگاه غدیر اهواز و تختی برگزار خواهد شد.
به گزارش “ورزش سه” و به نقل از کاظم طالقانی، در مورد اینکه آیا با وجود ۳ تیم اهوازی در لیگ برتر مشکلی بابت برگزاری مسابقات ندارند، عنوان کرد: در اهواز ۲ زمین خوب و با کیفیت برای برگزاری مسابقات داریم. از سازمان لیگ هم در خواست می‌کنیم در هفته‌هایی که دو تیم اهوازی میزبان هستند بازی‌ها را با یک روز فاصله مقرر کنند تا بدون مشکل کار را دنبال کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشخص شده کدام ورزشگاه‌ها میزبانی تیم‌های خوزستانی را بر عهده دارند، اظهار داشت: استقلال خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان زمین اول و ورزشگاه تختی را به عنوان زمین دوم خود انتخاب کرده است. احتمالا استقلال اهواز عکس این برنامه را برای برگزاری بازی‌های خود در نظر می‌گیرد. فولاد خوزستان هنوز نظرش را اعلام نکرده اما برنامه این تیم هم همانند استقلال خوزستان خواهد بود.

طالقانی در پایان گفت: زیر ساخت کافی در خوزستان وجود دارد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. ان‌شاالله در طول فصل مسابقات را بدون مشکل برگزار می‌کند و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.