جهانداری: ‎استقلال اهواز در لیگ برتر حضور خواهد یافت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به عدم توافق با شهرام شفیع زاده در زمینه مسایل مالی و مدیریتی، تاکید کرد که این موضوع ربطی به خرید امتیاز فولاد نوین ندارد و استقلال اهواز در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با ایسنا- درباره عدم توافق در شراکت با شهرام شفیع زاده، اظهار کرد: عدم توافق من و شفیع زاده مربوط به وضعیت خودمان است و ربطی به خرید امتیاز فولادنوین ندارد. من قرار است امتیاز فولانوین را بخرم و این عدم توافق ما کاری به این خرید ندارد. قرار بود من تیم را بخرم و بعد هم آقای شفیع زاده در این امر شریک شود.

وی با اشاره به این که ما با یکدیگر در زمینه شراکت به توافق نرسیدیم، افزود: کارهای مربوط به خرید امتیاز فولادنوین در حال انجام است و قرار بود شفیع زاده در این موضوع به ما کمک کند ولی متاسفانه نتوانستیم در امر شراکت با هم به نتیجه برسیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این که ما طی جلسه روز گذشته، هم در زمینه مسایل مالی و هم مسایل مدیریتی نتوانستیم با یکدیگر به توافق برسیم، گفت: وکالت سهام باشگاه پیش از این به من داده شده بود و در اصل من مالک این باشگاه هستم و آقای شفیع زاده می خواست مجددا وارد این مساله شود ولی همان طور که گفتم در زمینه مسایل مالی و مدیریتی با یکدیگر به نتیجه نرسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که شهرام شفیع زاده طی مصاحبه ای گفته بود که در هیات مدیره باشگاه مصوب شده که وینگو بگوویچ به عنوان سرمربی استقلال اهواز انتخاب شود ولی گویا از سوی شما پذیرفته نشده است؟ عنوان کرد: بله؛ آن ها حتی وینگو را هم به عنوان سرمربی انتخاب کرده بودند و بدون این که با من هماهنگ کنند، همه کارهای مربوط به این موضوع را انجام داده بودند و من هم دیدم نمی شود که من مدیرعامل و شریک باشم ولی تصمیمات را آن ها بگیرند. به هر حال درخصوص خیلی از مسایل با یکدیگر اختلاف نظر داشتیم و اختلاف نظرها نیز به صورتی بود که فکر نمی کنم می توانستیم کار را با هم انجام دهیم و به همین دلیل هم نتوانستیم با یکدیگر توافق نامه بنویسیم.

جهانداری با بیان این که من به دنبال اسپانسر دیگری هستم، افزود: تا یکی دو روز آینده اسپانسر اصلی ما مشخص می شود. ما باید در زمان تعیین شده، پیش پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خرید امتیاز فولادنوین را به این باشگاه پرداخت کنیم و مابقی آن را هم من باید به صورت چک، به این باشگاه پرداخت کنم.

وی تاکید کرد: هیچ ابهامی در بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر نیست و هواداران نگران نباشند، چرا که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: به احتمال بسیار سرمربی تیم تا عصر امروز مشخص می شود و ترجیحا نیز گزینه ما ایرانی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.