عضو شورای شهر اهواز: حساب‌های مالی شهرداری اهواز دارای ابهام است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز گفت: موضوعات مالی شهرداری اهواز به شدت دارای ابهام است و این موضوع بارها در شورا اعلام شده است.

به گزارش تسنیم: نودوسومین جلسه شورای شهر اهواز امروز در حالی برگزار شد که برای دومین بار از حضور شهروندان اهوازی در جلسه علنی این شورا جلوگیری به عمل آمد و مردم روزه دار اهوازی در پشت درهای بسته شورای اسلامی شهر اهواز ماندند.

حسین حیدری با انتقاد از شهردار اهواز اظهار داشت: اگر بنا به درخواست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز عده‌ای از بستگان این اعضا در شهرداری اهواز مشغول به کار هستند آنها را به سبب اختلاف نظرهای پیش آمده اخراج نکنید.

وی افزود: چندی پیش برادر یکی از اعضای شورای شهر اهواز که توسط معرفی نامه به شهرداری معرفی و دارای اشتغال در این سازمان بود به دلیل اختلافات پیش آمده بین شورای اسلامی شهر اهواز و شهرداری کلانشهر اهواز توسط شهردار اخراج شد.

حیدری با اشاره به اختیارات شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: طبیعی است که اعضا چنان چه بستگانی فاقد شغل داشته باشند به سازمان های دولتی و شهرداری جهت اشتغال معرفی کنند.

وی عنوان کرد: بنده تا کنون مسبب هیچ گونه اشتغالی از بستگانم در شهرداری نشده‌ام اما شیوه برخورد اهرم فشار شهردار بر بستگان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز شاغل در شهرداری اشتباه است.

آذر زمان پور نیز اظهار داشت: به سبب درخواست بنده مبنی بر شفاف سازی موضوعات مالی شهرداری اهواز،تا کنون خودم و خانواده ام مورد تهدید قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: در جهت حمایت از همشهریان اهوازی از هیچ تلاشی دست نخواهم کشید و با تهدیدها و اعمال زور بیشتر از سوی شهردار اهواز نیز به این روند ادامه خواهم داد.

زمان‌پور بیان کرد: موضوعات مالی شهرداری اهواز به شدت دارای ابهام است و در دو سال فعالیت خود در این شورا مرتب اعلام کرده‌ام.

وی عنوان کرد: در هنگامی که یکی از اعضای شورا به عملکرد شهردار معترض شود،شهردار اهواز به ایجاد رعب و وحشت و کشیدن خط و نشان برای اعضاء و خانواده آنها رو می‌آورد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.