لیست اسکوچیچ لو رفت/ رحتمی فولادی می‌شود!/ قاضی، آل نعمه و چاگو، مازاد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: لیست درخواستی سرمربی فولاد خوزستان برای فصل آینده انتشار پیدا کرد.

به گزارش فارس ، پس از کسب مقام پنجمی فولاد در لیگ بر‌تر، این باشگاه در صدد است تا فصل آینده را با قدرت آغاز کند.

در همین راستا، دراگان اسکوچیچ پیش از عزیمت به تعطیلات، لیستی را در اختیار باشگاه فولاد گذاشته که در آن نام بازیکنان مازاد و بازیکنان درخواستی این مربی قید شده است.

شنید‌ه‌ها از باشگاه فولاد حاکی از آن است که ارشاد یوسفی، بهمن کامل، محمد اهل شاخه، ایمان موسوی، محمد قاضی، احمد آل نعمه و ماتیاس چاگو در لیست بازیکنان مازاد این تیم قرار گرفته است.

همچنین این مربی سیدمهدی رحمتی از پیکان، مهدی دغاغله از پرسپولیس، سیدجلال رافخایی و مازیار زارع ملوان، احمد مهدی‌زاده از پیکان، حمید بوحمدان از نفت مسجدسلیمان، رسول نویدکیا از سپاهان، سیامک کورشی از نفت تهران و پیمان می‌ری از پارسه تهران را برای به‌کارگیری در فصل بعد به باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد داده است.

همچنین قرار گرفتن نام چاگو، بازیکن کارآمد و خارجی این تیم با ۳۲ سال سن جای تعجب دارد، به نظر می‌رسد یک یا دو بازیکن خارجی نیز در آینده به این لیست افزوده شود.

در این لیست نام چند بازیکن خوب لیگ برتری دیده می‌شود، اما نام برخی بازیکنان در این لیست برای حضور در تیم فولاد خوزستان جای سوال دارد و باید منتظر ماند و دید که دراگان اسکوچیچ چه سیاستی را برای استخدام این بازیکنان به کار گرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.