کفاشیان: فولاد خوزستان الگویی برای موفقیت دیگر تیم‌های ایرانی است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت تیم‌های خوزستانی در لیگ‌های مختلف گفت: کادر فنی به ظرفیت فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد توجه کند و این باشگاه استحقاق حضور بازیکنان بیشتری را در ترکیب تیم ملی دارد.
علی کفاشیان امروز در بازدید از باشگاه فولاد خوزستان با تمجید از الگوی باشگاه فولاد خوزستان در تیم‌های پایه و موفقیت این باشگاه اظهار داشت: موفقیت تیم‌های فولاد خوزستان در مقاطع مختلف یک الگوی خوب برای دیگر تیم‌های ایرانی است.

وی افزود: رسیدن به موفقیت در مقاطع مختلف و در رده‌های سنی مختلف کار آسانی نیست و بدون شک برنامه‌ای کامل از این تیم پشتیبانی می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فولاد خوزستان به غیر از موفقیت در تیم‌های پایه سال گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال شد و در آن فصل بهترین نماینده ایران از نظر عملکردی در رقابت‌های آسیایی بود.

وی بیان کرد: این تیم همیشه بازیکنان خوبی را به فوتبال کشورمان معرفی کرده و در دوره‌های مختلف بازیکنان فراوانی را به عنوان نماینده در تیم ملی کشورمان داشت.

کفاشیان عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی کشورمان باید بیش از گذشته به استعداد‌ها و ظرفیت‌های این باشگاه و استان خوزستان توجه کند و بدون شک با توانایی‌هایی که در این باشگاه دیدیم، فولاد خوزستان استحقاق حضور بازیکنان بیشتری را در ترکیب تیم ملی دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به داشتن یک مدیر فوتبال در رأس این باشگاه و داشتن تأسیسات و امکانات فراوان می‌توان به آینده این باشگاه خوشبین بود.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نامه نگاری‌هایی برای رفع مشکل بازیکنان سرباز برای باشگاه‌های سازنده‌ای مانند فولاد خوزستان انجام داده‌ایم و هرچه در توان داریم برای برطرف کردن مشکلات فوتبال خوزستان انجام می‌دهیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.