آتش سوزی اهواز با ۱۳ خودروی آتش نشانی خاموش شد/ ۱۰ نفر مصدوم در اثر این حادثه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:برای مهار آتش سوزی در مغازه کفش ملی در خیابان امام خمینی غربی اهواز که صبح پنجشنبه رخ داد ۱۳ خودرو مهار آتش، تانکر پشتیبانی و خودروی امداد و نجات مشارکت داشتند.

مقصود حق شناس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی خوشبختانه هیچگونه تلفات و مصدوم نداشت.

وی گفت:در این آتش سوزی، شعله های آتش به سمت انبار کفش ها در پشت فروشگاه کشیده شده بود که با حضور به موقع ماموران آتش نشانی ، از گسترش آتش جلوگیری شد.

وی دلیل گسترده شدن آتش سوزی را وجود کفش، مواد تمیز کننده و براق کننده عنوان کرد و افزود:ر اماکن، ۱۳ دستگاه خودرو ی اطفای حرقی، به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش پس از ساعاتی مهار شده و ماموران آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری هستند.

حق شناس گفت: پس از اتمام رسمی عملیات، دلیل وقوع این آتش سوزی و میزان خسات وارده از سوی کارشناسان اعلام خواهد شد.

۱۰ نفر مصدوم در اثر حادثه آتش سوزی در اهواز

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: براثر حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه پادادشهر اهواز در بامداد روز پنجشنبه، ۱۰ نفر مصدوم شدند.

رضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه که در ساعت دو۲ و ۲۶ دقیقه اتفاق افتاد شش دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی مصدومان را زن و مرد اعلام کرد و افزود: دو نفر از مصدومان به بیمارستان طالقانی اهواز و هشت نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)، رازی و گلستان این شهر اعزام شدند.

رفیعی ادامه داد: این حادثه به دلیل آتش گرفتن کنتور برق و سرایت آن به یک دستگاه خودرو در توقفگاه منزل و سرایت آتش به واحدهای این مجتمع رخ داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.