موفقیت های پی در پی فولاد؛ فولادنوین خوزستان لیگ برتری شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فولادنوین خوزستان با شکست مس کرمان لیگ برتری شد.

دیدار تیم‌های فولاد نوین خوزستان و مس کرمان از سری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور رأس ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه در زمین اختصاصی تیم فولاد خوزستان با سوت محسن ترکی آغاز شد و با تک گل دقیقه ۷۸ علی‌اصغر عاشوری که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به سود تیم فولادنوین به پایان رسید.

در این مسابقه حدود ۲هزار نفر تماشاگر از نزدیک شاهد برگزاری مسابقه بودند در اکثر دقایق مسابقه بازی در دست بازیکنان فولاد نوین بود و بازیکنان جوان این تیم بدون ترس از نام بازیکنان باتجربه تیم کرمان به ارائه یک بازی زیبا پرداختند. در دقیقه ۳۰ مسابقه شوت بازیکن فولاد به تیر دروازه مس اصابت کرد و در برگشت با مصدومیت سیروس سنگچولی سنگربان تیم مس کرمان بازی متوقف شد.

فولادنوین خوزستان تا دقایق پایانی نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت این تیم توسط سنگربان تیم مس مهار شد. نیمه دوم بازی نیز با فشار تیم فولاد نوین آغاز شد. در این نیمه ضربات بازیکنان فولاد نوین توسط دروازه‌بان با سابقه تیم مس کرمان دفع شد. در دقیقه ۶۴ مسابقه بر اثر ضربه خطا روی بازیکن فولاد نوین این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی با واکنش دروازه‌بان تیم مس کرمان این توپ به بیرون هدایت شد. بعد از این ضربه فشار تیم فولاد ادامه داشت و در دقیقه ۷۸ دفاع مس کرمان شوت بازیکن فولاد را با دست دفع کرد و بار دیگر فولادنوین صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار ضربه پنالتی فولادنوین خوزستان توسط علی‌اصغر عاشوری به ثمر نشست و تعویض‌های دقایق پایانی اکبر میثاقیان برای مس کرمان نتیجه‌ای نداشت و این تیم خوزستانی با کسب سه امتیاز مسابقه به عنوان تیم اول گروه به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.