انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شورا و شهرداری اهواز/ ایدنی: مسافران نوروزی تصویر زشتی از شهر اهواز دیدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص انتقاد اعضای شورای شهر اهواز از وضعیت پزشکی در اهواز اظهار داشت: من یک سوالی از شما می کنم اگر از سر چهارراهی عبور کردید چراغ قرمز دیر روشن شد یا آن پلیس کمی دیر آمد آیا باید تمام خدمات راهنمایی و رانندگی را زیر سوال برد؟
وی ادامه داد: بزرگترین مشکل شهر ما امروز قلیان ها هستند که چهره شهر ما را خراب کرده است شهرداری چه اقدامی برای کنترل این معضل انجام داده است؟ امسال مسافران نوروزی از پارک های اهواز تصویر زشتی دیدند.
اسماعیل ایدنی گفت: یکی دیگر از مشکلات بهداشتی شهر اهوار تخلیه نامناسب زباله و فاضلاب در خیابان ها است که بستر بیمار شدن مردم را فراهم می کند.
وی اضافه کرد: مشکلاتی که در بخش بهداشت شاهدش هستیم و ما باید پاسخگو باشیم ناشی از کم کاری ارگان های دیگر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: اگر در یک بیمارستانی یک قصوری رخ داده باشد آن بیمارستان و پزشک مربوط مقصر است کل خدمات جامعه پزشکی را زیر سوال بردن آیا توجیه منطقی دارد؟
وی افزود: شهروندان اهوازی در این شهر در معرض آسیب ها فراوانی در شهر قرار می گیرند که ناشی از اقدامات همین عزیزان است.
ما از مرگ شهردار منطقه ۸ متاسف هستیم اگر هم قصوری شده باشد باید از مسیر قانونی برای رسیدگی به مرگ وی وجود دارد و هرکس قصوری کرده باید پاسخگو باشد.
ایدنی درپایان اظهار کرد: این نمی شود که هر دستگاهی به هر دلیلی یک آسیبی را تحمل کرد خدمات مورد انتظارش را دریافت نکرد کل خدمات در استان و شهر را زیر سوال ببرد این بی انصافی است.
گفتنی است در جلسه اخیرشورای شهر اهواز یکی از اعضا خواستاربررسی وضعیت بیمارستان های اهواز توسط این شورا شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.