مدیرعامل فولادنوین: در صورت عدم‌حضور در لیگ برتر، سهمیه را در خوزستان حفظ می‌کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان گفت: ما مشتاق هستیم که در لیگ برتر شرکت کنیم و اگر نشد راهکارهایی را برای حفظ سهمیه خوزستان اتخاذ می​کنیم.

 

علیرضا اژدری‌زاده در گفت​وگو با ایسنا، پس از تساوی فولادنوین مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: ما در ثانیه​های پایانی گل تساوی را دریافت کردیم و واقعیتش، فوتبال همین است و اصلا نمی​شود پیش​بینی کرد که چه نتیجه​ای حاصل می​شود و چه تیمی صعود و یا سقوط می​کند. تا سوت پایان زده نشود چیزی مشخص نمی​شود و ما این مساله را به بازیکنان گوش​زد و تاکید کردیم بازی​ها را محکم بازی کنند و تا زمانی که داور سوت نزده است کار را تمام شده ندانند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاق هم افتاد. هم برای ما که در لحظات پایانی گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد و هم برای رقیب​مان، مس کرمان که در لحظات پایانی گل به ثمر رساند و برنده بازی شد. بنابراین فوتبال همین است و امیدواریم در دو هفته آینده با یک برد، سند صعودمان به مرحله بعد امضا شود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان با اشاره به این‌که هفته بعد قطعا برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت، گفت: در این بازی هم برای برد آمده بودیم و بازیکنان‌مان هم موقعیت​های زیادی به دست آوردند اما متاسفانه به گل​های بیشتری نرسیدیم. تیم آلومینیوم یک تیم واقعا خوب و قدرتمند است، من این تیم را در هرمزگان دیده بودم و تیمی بسیار منسجم، با مربی​ای باهوش است.

 

وی در پاسخ به این سوال که به خاطر مشکلات قانونی که برای حضور فولادنوین در لیگ برتر وجود دارد، ممکن است این تیم در لیگ برتر حضور پیدا نکند؟ عنوان کرد: ما مشتاق هستیم که در لیگ برتر شرکت کنیم و اگر نشد، مطمئنا راهکارهایی را برای نگه داشتن سهمیه استان خوزستان اتخاذ می​کنیم و امیدواریم تعداد نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر بیشتر شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.