آخرین خبرها از اتاق بازرگانی اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نتایج غیر رسمی ۱۵منتخب راه یافته به اتاق بازرگانی اهواز اعلام شد.

هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز همزمان با سایر استان ها ۱۸ اسفند در اهواز برگزار شد.

در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی اهواز، از ۴۴ نفر داوطلب عضویت در هیات نمایندگان اتاق، در روزهای پیش از برگزاری انتخابات در مجموع ۹ نفر انصراف دادند.

بر اساس قانون در مجموع پنج نفر از بخش بازرگانی، پنج نفر از بخش صنعت، دو نفر از بخش معدن و سه نفر از بخش کشاورزی ،ترکیب ۱۵ نفره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز را برای چهار سال آتی تشکیل خواهند داد.

عمده رقابت انتخاباتی این دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز، بین دو ائتلاف ۱۵ نفره بود.

بنا به اعلام یک مقام آگاه ، شهلا عموری، سید سلطان حسینی، عبدالرضا حرمتی، عدنان موسی پور، صفدر پیرمرادی، فرامرز احمدی نژاد، شریف عچرش، نعمت اله نوری زاده، حمدی لویمی، کاظم مهاوی، همایون کوت زاده، صادق سواعدی، عبدالکریم امام، عبدالرحمان سلیمانی و حمید مهاوی، افراد منتخبی هستند که با بدست آوردن رای لازم، به اتاق بازرگانی اهواز راه پیدا کرده اند.

بیشتر اعضای انتخاب شده از فهرست ائتلاف اتحاد و تحول انتخاب شده اند.

طبق گفته هیات نظارت اتاق بازرگانی اهواز نتیجه رسمی و نهایی گروه جدید اتاق بازرگانی اهواز ۲۳ اسفند از اتاق بازرگانی ایران تایید و اعلام می شود و احتمال تغییراتی در اسامی اعلام شده، بر اساس ارزیابی هایی که اتاق بازرگانی ایران انجام می دهد، وجود دارد.

بر اساس فهرست اعلام شده فقط دو نفر از اعضای کنونی اتاق بازرگانی اهواز، موفق راهیابی به اتاق جدید بازرگانی اهواز شده اند.

گفته می شود اعضای گروه اتاق بازرگانی گذشته، بیشتر از مسوولان و افراد صاحب نفوذ سیاسی و اقتصادی و وابسته دولتی، همچون افرادی از صنایع فولاد و شرکت نفت و پتروشیمی تشکیل شده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.