توزیع بیش از ۲۰۰هزار ماسک و ۱۰۰هزار پاکت شیر در اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اهواز گفت: به دلیل بروز پدیده گرد و خاک شدید از پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در اهواز ،تیم های امدادرسانی برای کمک به افراد در میادین پرتردد شهر اهواز مستقر شدند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی افزود: سه دستگاه آمبولانس هلال احمر برای امداد رسانی به بیماران احتمالی تنفسی در میادین شهر اهواز مستقر شده اند.

وی افزود: به غیر از پایگاه های امداد در این شهر که برای کمک به بیماران در حال آماده باشد هستند، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس با تمامی امکانات در میادین شهید بندر (چهارشیر)، ساعت، شهدا و کیانپارس مستقرشدند.

فرماندار اهواز افزود: همچنین دو دستگاه اتوبوس فوریت های پزشکی با داشتن ۱۲ تخت در فلکه ساعت اهواز و خیابان سلمان فارسی مستقر شده اند.

ارزانی بیان کرد: توزیع بیش از ۲۰۰هزار ماسک نیز در تمامی مناطق شهر اهواز آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک بین مردم توزیع شده است.

وی ادامه داد: برای کاهش اثر ریزگردها در سلامت مردم ۱۰۰هزار پاکت شیر نیز آماده شده که توزیع آن در مناطقه مختلف شهر اهواز آغاز شده است.

فرماندار اهواز گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر بستری شدن بیماران تنفسی بر اثر ریزگردها داده نشده است.

بروز پدیده گردو غبار در استان خوزستان ،پیش از ظهر امروز(یکشنبه)موجب تعطیلی مدارس و ادارت شهرستان های آبادان،اهواز،ماهشهر ،هندیجان،دشت آزادگان،امیدیه ،کارون،باوی ،خرمشهر ،رامشیر و حمیدیه شده است .

تا ساعت ۱۳ امروز میزان غلظت گرد و غبار در ماهشهر به بیش از ۱۰ هزار و در اهواز به هشت هزار و ۱۱۰ میکروگرم در متر مکعب رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.