۲ روز آینده اسامی پذیرفته‌شدگان دانشگاه لوله‌سازی اهواز اعلام می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.irرئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله‌سازی اهواز از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم این دانشگاه تا دو روز آینده خبر داد.

مهدی محمدزاده اظهار کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان بدون کنکور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی از ۱۵ بهمن‌ماه جاری منتشر می‌شود.

وی افزود: افرادی که از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند از ۱۵ بهمن‌ماه جاری می‌توانند با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org از وضعیت قبولی خود در این مرکز آموزش عالی مطلع شوند.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله‌سازی اهواز اضافه کرد: برای ترم بهمن ماه جاری در مقطع کاردانی ظرفیت پذیرفته شدگان در این مرکز حدود ۵۰۰ نفر است که این تعداد دانشجویان در رشته‌های برق، کامپیوتر، مکانیک، متالوژی، بازرسی جوش، حسابداری و ایمنی کار و حفاظت فنی پذیرفته می‌شود.

محمدزاده افزود: پذیرفته شدگان در ترم بهمن‌ماه جاری در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری برق، مهندسی فناوری مکانیک، مهندسی فناوری جوش، مهندسی فناوری بازرسی جوش و کارشناسی حرفه‌ای حسابداری مشغول به تحصیل می‌کنند.

وی تاکید کرد: این مرکز آمادگی کامل را برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود داشته و از مراحل اولیه تا مرحله نهایی کارشناسان آموزش دانشجویان را راهنمایی و همراهی می‌کند.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله‌سازی اهواز با اشاره به ضرورت آگاهی هر دانشجو در مورد قوانین و ضوابط موجود در محل تحصیل خود گفت: در زمان ثبت نام و مراجعه دانشجویان کلی اطلاعات آیین نامه‌های آموزشی، انضباطی، فوق برنامه، اشتغال دانشجویی و … در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام در این دانشگاه از ۱۵ تا ۲۰ بهمن‌ماه جاری است. همه پذیرفته‌شدگان طبق زمان بندی تعریف شده و حتی‌الامکان در نخستین روزهای مقرر شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.