شهرداری، پول ندارد حقوق بدهد اما تیزر تبلیغاتی می سازد/معاونین شهردار دست از تملق بردارند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آذر زمانپور عضو شورای شهر اهواز در انتقاد به هزینه هایی که شهرداری صرف تبلیغات تلویزیونی می کند اظهار داشت:برنامه تبلیغی از صداوسیمای استان خوزستان پخش می شود که معاونین شهردار در این برنامه صحبت می کنند و گهگاهی خیلی تملق شهردار را می کنند.

وی ادامه داد:همانطور که می دانید هزینه بالایی برای پخش این تبلیغات پرداخته شود باید دید در سه ماهه آخر سال با کدام پول این تیزرهای تبلیغی ساخته و پخش می شود.

آذر زمانپور گفت:چطور اتوبوس رانی و بعضی از مجموعه های زیر نظر شهرداری نمی توانند حقوق پرسنل خود را بدهند چه توجیهی دارد که شهردار سرکیسه را شل کند تا در صداوسیما معاونینش از او تعریف و تمجید کنند.

وی ادامه داد:دیروز یکی از معاونین شهردار در این برنامه تبلیغی صحبت می کرد شاید ۱۰ بارگفت “شهردار محبوب اهواز کارهای خیلی بزرگی انجام داده است” فکر می کنم این حرکت ها آغاز تبلیغات شهردار برای انتخابات مجلس است.

عضو شورای شهر اهواز گفت:در حوزه کاری من شهردار را ادم موفقی نمی دانم اگر هم کاری شده است وظیفه بوده است  دلیلی ندارد معاونین شهردار با پول بیت المال در صداوسیما از شهردار تعریف کنند.

رهیاب/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.