بودجه سال ۹۴ شهرداری اهواز چقدر است؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بودجه ۱۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریالی شهرداری اهواز برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی این شهر شد.
در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه درمحل ساختمان این شوار برگزار شد شهردار اهواز با اشاره به تدوین بودجه سال ۹۴ گفت: بر اساس این لایحه ،بودجه عمرانی شهرداری اهواز هشتهزار و ۹۹۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به امسال ۲۰ درصد رشد داشته و ۷۳ درصد از کل بودجه را شامل می شود .
سید خلف موسوی بیان کرد: همچنین مبلغ سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای بودجه جاری شهرداری اهواز برای سال ۹۴ در نظر گرفته شده است.
وی گفت: بر اساس لایحه بودجه شهرداری اهواز ،برای سال آینده یک هزار و ۶۷۴ پروژه تعریف شده که در این راستا اتمام پروژه های نیمه تمام ،اجرای پروژه ها بر اساس محله محوری با رعایت تعادل و توازن محله ای و منطقه ای ،جلب مشارکت بخش خصوصی و ایجاد فضاهای تفریحی و رفاهی در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار اهواز اظهار کرد:بودجه سال ۹۴ کلانشهر اهواز پیش از پایان مهلت قانونی به شورای شهر ارایه شده است.
موسوی گفت: بر اساس بودجه سال ۹۴ ،اجرای تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر(چهارشیر) ،پروژه تقاطع غیر هم سطح شریعتی ،زیر گذر جوادالائمه ،تکمیل پل روگذر ولایت از جمله پروژه های شهرداری اهواز در سال آینده است.
وی با اشاره به اینکه خرید ۷۰ دستگاه اتوبوس بین شهری و بازسازی ۱۷۰ دستگاه دیگر از برنامه های مهم شهرداری اهواز است گفت: احداث یا تکمیل ۴۰پارک در سطح شهر اهواز ،احداث و تکمیل ۱۸ سرای محله وساخت خانه سلامت از جمله پروژه های شهرداری اهواز در سال آینده است.
شهردار اهواز افزود: در سال جاری بیش از یک هزار و ۶۹ پروژه با اعتباری معادل ۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تامین اعتبار و در حال اجرا است.
موسوی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از بودجه امسال در ۹ ماهه نخست حاصل شده است گفت: امیدواریم با تلاش مسوولان شهرداری اهواز کل بودجه نقدی شهرداری اهواز محقق شود.
شهرداری اهواز ر زمان مقرر (پایان دی ماه ) بودجه این شهرداری را تقدیم شورا کرد و شورای اسلامی شهر اهواز نیز بر اساس قانون باید در مدت یک ماه این بودجه را برای تصویب بررسی کند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.