عاملان تیراندازی در کوی علوی اهواز دستگیر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اهواز گفت: عاملان تیراندازی کوی علوی (شیلنگ آباد) این شهر که جمعه گذشته (۲۶ دی) بین اعضای دو باند فروشنده مواد مخدر رخ داد، دستگیر شدند.

«اسماعیل ارزانی بیرگانی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که پیرامون این حادثه اخبار ضد و نقضی در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: این مطالب صحت ندارد و در این درگیری تنها یک نفر مجروح شده است.
وی اظهار کرد: عاملان تیراندازی یک روز پس از این حادثه توسط ماموران انتظامی دستگیر شده اند و گزارش کامل این حادثه امروز از سوی نیروی انتظامی خوزستان به فرمانداری اهواز داده می شود.
فرماندار اهواز بیان کرد: در روز حادثه نیروی انتظامی در محل حضور داشت و این مساله که ماموران انتظامی پس از واقعه به منطقه کوی علوی آمده، صحیح نیست.
جمعه شب گذشته درگیری مسلحانه بین اعضای دو باند توزیع کننده مواد مخدر در کوی علوی (شیلنگ آباد) اهواز موجب ترس و وحشت مردم این منطقه شد.
همچنین ۱۶ دی نیز یک شعبه بانک صادرات این کوی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که به گفته مسوولان انتظامی خوزستان ۱۲۰ میلیون ریال از این بانک سرقت شد و سارقان نیز شناسایی شدند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.