طرح سوال از شهردار اهواز یک نمایش از قبل طراحی شده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت:جلسه طرح سوال از شهردار اهواز شبیه یک نمایش از پیش طراحی شده است که طیف حامی شهردار اهواز این نمایش را کارگرانی می کنند .

علی ناصری در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر یک شنبه در محل ساختمان این شورا تشکیل شد گفت: در تاریخ ۲۲ مهرماه امسال نامه ای از تخلفات شهرداری اهواز به صورت محرمانه به هیات رئیسه شورای شهر ارسال شد که پس از یک ماه با وجود وساطت یکی از اعضای شورای شهر هنوز جوابی به این نامه داده نشده است.

وی افزود:چگونه است که امروز شاهد برگزاری جلسه سوال از شهردار از سوی ‘رامی علاسوند’ یکی از اعضاء شورای شهر هستیم اما به نامه ای که پیش ازاین به هیات رئیسه شورا ارسال شده بود ترتیب اثر داده نشد.

این عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: شبهاتی در این نوع سوال از شهردار وجود دارد که چرا امضاء کنندگان اصلی نامه همگی از حامیان شهردار اهواز هستند.

ناصری افزود: در ابتدای نیز تعداد امضاء کنندگان نامه هفت نفر بودند که پنج نفر از این افراد امضاء خود را پس گرفته اند و علت این مسئله مشخص نیست.

وی گفت: به نظر می رسد برای اینکه نامه اولیه محرمانه ارسال شده به شورای شهر اهواز در دستور کار قرار داده نشود،طرح سوالاتی کلیشه ای از شهردار مطح شد تا به اصل مسایل پرداخته نشود.

در ادامه رئیس شورای شهر اهواز گفت: نامه محرمانه ‘علی ناصری’ عضو شورای شهر اهواز چندی پیش به هیات رئیسه شورای شهر داده شد اما به دلیل حاشیه های ایجاد شده در شورای شهر به دلیل انتخاب هیات رئیسه روال برسی به کندی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین ‘قربانعلی سعادت نیا’ بیان کرد: حق اعضاء شورای شهر است که از شهردار در خصوص اجرای پروژه ها در این شهر سوال داشته باشند و تنها خواسته اعضاء شواری شهر از شهردار اهواز کار و اجرای صحیح پروژه های شهری است.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۴ شهرداری اهواز گفت: تا اواخر دی ماه امسال بودجه شهردرای اهواز تقدیم شورای شهر اهواز می شود .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.