فولاد اکسین قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی خوزستان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دومین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی خوزستان با قهرمانی تیم فولاد اکسین به پایان رسید.

 

علی شریفات، مسوول کمیته فوتبال ساحلی گفت: این رقابت​ها از سوم تا نهم دی​ماه به صورت دوره​ای در زمین فوتبال ساحلی پارک ربیع اهواز برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که چهار تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: در پایان این مسابقات فولاد اکسین خوزستان با ۸ امتیاز قهرمان شد، شهرداری خرمشهر با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و خلیج‌فارس هندیجان با ۳ امتیاز سوم شد. جایگاه چهارم هم به استقلال نوین ماهشهر رسید. تیم​های اول و دوم به مسابقات لیگ دسته دو کشور اعزام می​شوند.

 

مسوول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: نبود زمین فوتبال ساحلی در شهرستان​ها، بضاعت مالی تیم​ها و عدم سرمایه​گذاری تیم​ها و باشگاه​ها بر روی این رشته باعث شده است که تیم​ها برای شرکت در مسابقات استقبال خیلی زیادی نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: چنانچه زمین فوتبال ساحلی در شهرستان​ها راه​اندازی شود، می​توانیم مسابقات را به صورت منطقه​ای و خارج از اهواز نیز برگزار کنیم. حتی می​توانیم مدارس فوتبال را نیز توسعه دهیم که این مورد نیز در آیین‌نامه فدراسیون به آن اشاره شده است.

 

شریفات گفت: هدف ما توسعه و گسترش فوتبال ساحلی در استان است که اگر به این صورت شود تیم​های شهرستانی باعث انتقال دانش و قواعد فوتبال ساحلی در شهرستان​ها و گسترش این رشته خواهند شد.

 

وی گفت: کمیته فوتبال ساحلی استان قصد دارد تور چهارجانبه در آینده جهت آشناسازی مسوولان شهرستان​ها با فوتبال ساحلی و ترغیب و تشویق آن‌ها به برگزاری مسابقات و راه​اندازی زمین فوتبال ساحلی در شهرستان​ها، برگزار کند که این مسابقات در شهرستان​های هندیجان، ماهشهر و خرمشهر برگزار خواهد شد.

 

مسوول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان در پایان با تشکر از رییس هیات فوتبال و نایب رییس استان و شهردار منطقه یک اهواز، گفت: از شهردار منطقه یک اهواز انتظار داریم به وعده​هایی که به کمیته فوتبال ساحلی جهت تهیه ماسه استاندار در زمین اهواز داده است، عمل کند.

 

شریفات در پایان از برگزاری کلاس​های مربیگری و داوری به میزبانی ماهشهر در آینده خبر داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.