برنامه‌های فولاد نوین اهواز محقق شده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز گفت: برنامه‌های باشگاه در خصوص تیم فولاد نوین محقق شده است.

سید کوروش موسوی برنامه‌های این باشگاه را محقق دانست و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواسته‌های باشگاه محقق شده است.

وی ادامه داد: در این فصل نیز همچون سال گذشته که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موفق به صعود شدیم، در این فصل نیز طی چارتی که چیدمان شده، در نظر داریم که به موفقیت دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز که با تیمش به قهرمانی نیم فصل مسابقات در نیم فصل اول دست یافت، تصریح کرد: به طور حتم در نیم فصل دوم کار سخت‌تر خواهد شد و برای حضور در این آوردگاه برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم.

موسوی، ۹۰ درصد بازیکنان این تیم را بومی خواند و تاکید کرد: تنها پنج بازیکن غیر بومی در تیم حضور دارند که دو تن از آنان از تیم‌های پایه فولاد به این مرحله رسیده‌اند و سایر بازیکنان اغلب از محصولات باشگاه فولاد خوزستان هستند.

وی از احتمال حضور این تیم در یک تورنمنت چهار جانبه خبر داد و عنوان کرد: در فاصله بین دو نیم فصل به احتمال فراوان در یک دوره مسابقات چهار جانبه با حضور تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز یادآور شد: یک تورنمنت دیگر نیز به احتمال فراوان در آبادان و در یادواره مرحوم مظلومی برگزار خواهد شد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان در تعطیلات نیم فصل چند بازیکن را برای تقویت تیم خود به کار خواهیم گرفت تا با قدرت وارد مسابقات در نیم فصل دوم شویم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.