کلان‌شهر اهواز به ۱۰ پارکینگ طبقاتی نیاز دارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  عضو شورای شهر اهواز گفت: کمبود پارکینگ طبقاتی در اهواز مشهود است و برای برطرف کردن این موضوع باید ۱۰ پارکینگ عمومی طبقاتی در این کلان‌شهر ساخته شود.

احمد باورساد اظهارداشت: کمبود پارکینگ طبقاتی در اهواز مشهود است و به همین دلیل احداث پارکینگ طبقاتی برای سازندگان مجتمع‌های تجاری و مسکونی اجباری شد.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی از سازندگان مجتمع‌های بزرگ در اهواز بدون ساخت یک پارکینگ مجوز گرفته‌اند، گفت: در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز مصوب کردیم که پارکینگ در ساختمان‌های جدید احداث شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز درباره ترافیک موجود در خیابان بنی هاشم این کلانشهر بیان کرد: در ساختمان‌هایی که مساحت زمین کمتر از ۱۵۰ متر باشد پارکینگ تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه اگر پارک کردن در دو طرف خیابان بنی هاشم براساس نظر پلیس راهنمایی رانندگی تخلف است، عنوان کرد: این موضوع را در کمیسیون حمل و نقل مورد بررسی قرار می‌دهیم.

باورساد افزود: در اهواز به ۱۰ پارکینگ عمومی دیگر نیاز داریم تا برخی از مشکلات ترافیکی و پارک خودرو‌ها حل شود، البته ساخت پارکینگ عمومی نباید مانع ساخت پارکینگ‌های ساختمانی شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: در چند نقطه اهواز مجتمع‌های تجاری بزرگی در حال ساخخت است که همه آن‌ها را مکلف به ساخت پارکینگ کردیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.