لیگ دسته یک فوتبال/ شکستی دیگر برای نفت آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، نفت آبادان نتوانست از غفلت رقبای خود بهره ببرد و در خانه بازی برده را با تساوی عوض کرد.

در چارچوب هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، نفت آبادان در خانه میزبان داماش گیلان بود که این دیدار در پایان با حساب دو بر دو مساوی خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد، ابتدا تیم داماش گیلان توسط سعید اسماعیل‌پور در دقیقه دوم این دیدار روی ضربه ارسالی از روی نقطه کرنر موفق شد دروازه نفت آبادان را با سر باز کند.

نفت در ادامه به خود آمد و توسط مدافع پیش تاخته خود، مرتضی غلامعلی‌تبار در دقیقه ۱۴ و در شلوغی محوطه جریمه داماش به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم در حالی آغاز شد که نفت به نظر هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و آبادانی‌ها مزد حملات خود را در دقیقه ۶۳ توسط حامد طه‌زاده گرفتند و باخت را با پیروزی دو بر یک تا این دقیقه تغییر دادند.

پس از این دیدار اشتباهات فردی بیشمار بازیکنان نفت آبادان و البته تعویض‌های اشتباه سرمربی پرتغالی این تیم باعث شد نفت آبادان میانه میدان را به تیم داماش تقدیم کند و سرانجام گیلانی‌ها در دقیقه ۸۰ موفق شدند توسط حمید خدابنده‌لو بازی را به تساوی کشانده و در لاک دفاعی فرو روند تا یک امتیاز شیرین را از آبادان دشت کنند.

بدین ترتیب طلایی‌پوشان آبادانی سنت‌شکنی نکردند و ثابت کردند که این تیم بهترین فرصت‌سوز فوتبال ایران به شمار می‌رود، چرا که تاریخ نشان داده هرگاه مدعیان به سود نفت آبادان نتیجه نگرفتند این خود نفت آبادان است که به سود خود نتیجه نمی‌گیرد.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا تارخ بود و حسین رحیمی‌پور و علی الفتی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

تارخ در این دیدار دو بار دست به جیب شد و حسین بغلانی از نفت آبادان و سعید قدمی از داماش گیلان را با کارت زرد خود جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صنعت نفت آبادان در هفته دهم این رقابت‌ها باید به کرمانشاه برود و سه‌شنبه ۲۷ آذرماه جاری در مقابل راهیان صف‌آرایی کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.