پالایشگاه آبادان تهدید به پلمپ شد/ اخطار سوم به واحد آلوده کننده

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: پالایشگاه آبادان به دلیل انتشار گوگرد و افزایش آلایندگی در سطح شهر، سومین اخطار خود را از اداره محیط زیست شهرستان دریافت کرد.
سید احمد موسوی‌آزاد اظهار کرد: پالایشگاه آبادان به دلیل انتشار گوگرد و افزایش آلایندگی در سطح شهر، سومین اخطار خود را از اداره محیط زیست شهرستان دریافت کرد.

وی ادامه داد: اداره محیط زیست شهرستان آبادان، شنبه پانزدهم آذرماه سومین اخطار خود را برای بسته شدن واحد آلاینده این پالایشگاه یا اصلاح آن به پالایشگاه ارسال کرد که بر اساس این اخطاریه، پالایشگاه تا هفدهم آذرماه مهلت دارد نسبت به رعایت موارد خواسته شده در اخطاریه اقدام کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان عنوان کرد: در صورت عمل نشدن به خواسته‌ها، اقدام قضایی مناسب در این زمینه انجام می‌شود و پالایشگاه باید پاسخگو باشد.

موسوی‌آزاد با اشاره به تأثیرات نامطلوب انتشار آلایندگی‌ها در درازمدت بر روی شهروندان اظهار کرد: در این زمینه هیچ کوتاهی و بی‌توجهی پذیرفته نیست ضمن آنکه در صورت لزوم موارد از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ این روزها پیامک‌هایی با موضوع جنایت جدید پالایشگاه آبادان علیه مردم آبادان به طور سریع در فضاهای مجازی منتشر شده که سبب بروز نگرانی شدید در میان شهروندان شده و کمتر شهروندی را مشاهده می‌کنید که به دلیل بوی گوگرد و شدت آلایندگی پالایشگاه، سرفه نکند و یا سردرد نداشته باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.