منطقه ‌آزاد اروند یکی از مدعیان لیگ جهانی ست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر فنی تیم کشتی فرنگی منطقه آزاد اروند گفت: یکی از تیم‌های مدعی در لیگ جهانی هستیم.

 

غلامرضا قیطاسی اظهارکرد: تیم‌مان از آمادگی خوبی برای شرکت در این مسابقات برخوردار است و مدعی است. از چهره های خوبی مانند حبیب‌الله اخلاقی، پیام بویری، محمدرضا اکبری و امیر قاسمی‌منجزی در ترکیب‌مان بهره می‌بریم.

 

وی افزود: آمادگی‌مان خوب است ولی بستگی دارد که در چه گروهی قرار بگیریم. این مسابقات قرار است طی چهار گروه برگزار شود و براساس قرعه‌کشی‌ای که انجام می‌شود، باید ببینیم که در چه گروهی قرار می‌گیریم که این موضوع کمی در موفقیت‌مان تاثیرگذار است.

 

سرمربی تیم کشتی فرنگی منطقه آزاد اروند ادامه داد: از حریفان‌مان شناخت داریم و به نظرم بهترین تیم‌ها ترکیه و روسیه هستند. ترکیه تقریبا با چهره‌های ملی خود در این مسابقات شرکت کرده است، البته روسیه هم چهره‌های خوبی دارد ولی با تیم‌ملی کامل خود نیامده است. منتظر هستیم، ببینیم در چه گروهی قرار می‌گیریم تا ترکیب موفقی را در نظر بگیریم.

 

وی افزود : حریفان هم دست و پا بسته ظاهر نمی‌شوند و ما هم قطعا آمادگی رویارویی با آن‌ها را داریم. امیدوارم تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک و تیم ما که هر دو نمایندگان خوزستان در این مسابقات هستیم، جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

 

قیطاسی با بیان این‌که میزبانی سال آینده این رقابت‌ها را نیز به ایران داده‌اند، تصریح کرد: قطعا تیم‌ها سال آینده با برنامه‌ریزی بهتری در این پیکارها شرکت خواهند کرد. فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان نیز تلاش می‌کنند که کشتی را به صورتی جا بیندازند که از المپیک حذف نشود، چرا که المپیک جهانی فرصت داده است که در کشتی تغییر و تحول و زیبایی به وجود بیاید تا تماشاگرپسندتر شود و از المپیک حذف نشود. برگ برنده این است که دو کشور صاحب ورزش مانند روسیه و ترکیه به کشتی علاقه‌مند هستند.

 

وی درباره میزبانی خوزستان، عنوان‌کرد: مسوولان در آبادان با وجود کمبودهایی که است، در حال تلاش هستند تا مسابقات به صورت آبرومندانه برگزار شود. فرصت برای این میزبانی کم بود و مسوولان در تنگناهای اقتصادی و امکاناتی تلاش می‌کنند تا مسابقات به خوبی انجام شود.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی منطقه آزاد اروند در پایان درباره ترکیب تیمش در این مسابقات، خاطرنشان‌کرد: عبدالمحمد پایی در وزن ۵۹ کیلوگرم، امین سوری در وزن ۶۶ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۷۱ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم، علی شریفی در وزن ۸۰ کیلوگرم، حبیب‌الله اخلاقی و مسعود مرادی در وزن ۸۵ کیلوگرم، محمدرضا اکبری و محمد عباسی در وزن ۹۸ کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی و نامدار اسدی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ترکیب تیم ما را تشکیل می‌دهند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.