دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه تبدیل می شود

عصر جنوب: معاون جدید بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ابراز امیدواری کرد تا بتوان در کنار دیگر همکاران در هموار کردن مسیر برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه بکوشیم.
شهرام ترحمی در حاشیه آئین معارفه معاونان بهداشت و غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار داشت: به طور قطع از تجربیات همکاران خود و معاونت پیشین در این بخس بهره خواهم برد.

وی گفت: جمعی اطراف من همگی از بزرگان فنی و اجرایی هستند که امید می‌رود در کنار یکدیگر بتوانیم در زمینه ارتقا و توسعه فعالیت‌ها در حوزه مربوطه بکوشیم.

معاون جدید بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: من برای احترام به مردم کار می‌کنم نه به خاطر کسانی که از آنان چیزی می‌خواهیم یا ترسی از آنان داریم.

ترحمی با بیان اینکه احترام به فرد و به کسانی که از ما طلب کمک دارند سرلوحه کار من خواهد بود یادآور شد: اگر احترام در سرلوحه کارها قرار گیرد به اهداف مد نظر می‌رسیم.

وی ادامه داد: اگر در اعماق وجودی خود حس اعتماد به نفس را نداشته باشیم به طور قطع حرکت و تفکرمان دشوار خواهد شد.

ترحمی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتوان در کنار دیگر همکاران در هموار کردن مسیر برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه بکوشیم.

شهرام ترحمی معاون جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان تصدی ریاست مرکز بهداشت مسجد سلیمان، کارشناسی بیماری‌های آمیزشی ایدز و هپاتیت در اهواز و مدیریت گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های آمیزشی در دانشگاه جندی شاپور اهواز را در کارنامه خود دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.