سه بازیکن ملی پوش به تیم بسکتبال نفت آبادان پیوستند

عصر جنوب: سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فصل جاری با سه بازیکن با سابقه حضور در تیم ملی قرارداد بستیم.
هماد سامری اظهار داشت: جابر روزبهانی و عدنان دورقی بازیکنان فصل قبل تیم های فولاد ماهان اصفهان و ذوب آهن با قراردادی یک ساله برای تیم پالایش نفت آبادان به میدان خواهند رفت.

وی افزود: یونس لاله زاده بازیکن تاثیرگذار فصل قبل صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز جذب تیم شد تا از تجربیات این بازیکن ملی پوش استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به بهبود شرایط این تیم با جذب این بازیکنان اشاره کرد و گفت: با جذب یک بازیکن دیگر پرونده نقل و انتقالات ما بسته می شود.

وی افزو: توافقاتی با محمد حسن زاده ملی پوش تیم دانشگاه آزاد تهران حاصل شده که منتظر صدور رضایت نامه این بازیکن از سوی تیم دانشگاه تهران هستیم.

سامری تصریح کرد: لاله زاده و حسن زاده به دو بازی نخست ما در لیگ برتر نخواهند رسید، و از بازی سوم در ترکیب تیم به میدان خواهند رفت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان روز دوشنبه هفته جاری در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.