صداوسیمای آبادان ظرفیت برنامه‌سازی در سطح ملی را دارد

عصر جنوب: امام جمعه آبادان گفت: صداوسیمای آبادان از توان بالا و ظرفیت برنامه‌سازی اثرگذار در سطح ملی برخوردار است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور صبح امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز آبادان با بیان این مطلب که صداوسیمای آبادان از توان بالا و ظرفیت برنامه‌سازی اثرگذار در سطح ملی برخوردار است گفت: مردم، امسال از برنامه‌های دفاع مقدس این مرکز و ارتباط‌های فراوان با شبکه‌های سراسری بسیار خرسند و خشنود بودند که این امر نشان از مدیریت و برنامه‌ریزی بسیار عالی در این زمینه دارد.

وی اظهار کرد: امروز رسانه ملی یکی از اعضای ثابت و اثرگذار هر خانواده است و باید در پشت این چشم جادویی برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای پاسخ به نیاز مخاطب انجام پذیرد.

امام جمعه آبادان با اشاره به جمله معروف حضرت امام (ره) که صداوسیما را یک دانشگاه عمومی توصیف فرمودند، خطاب به مدیران صداوسیمای آبادان خاطرنشان کرد: در انعکاس مشکلات مردم به هیچ‌وجه با کسی مماشات نکنید چراکه رسانه ملی ندای ملت به مسئولان است و این انعکاس صحیح مطالبات مردم اعتمادسازی را به دنبال خود خواهد داشت.

ابراهیمی‌پور، برنامه‌هایی چون برجسته کردن نقش خانواده‌های شهدا، بیان مسائل شرعی، روانشناسی، شیوه زندگی، برنامه‌های شاد در چهارچوب دین، برنامه‌های خانوادگی و اخلاقی و…به زبان‌های فارسی و عربی را لزوم امروز جامعه دانست و خواستار تولید بیش از پیش این برنامه‌ها شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مرکز را بیان کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.