برقراری پرواز کویت ـ آبادان ـ مشهد

عصر جنوب:مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان از برقراری پرواز در مسیر کویت ـ آبادان ـ مشهد از این فرودگاه خبر داد.
محمدرضا رضایی با اشاره به موقعیت فرودگاه در منطقه و استقبال از پرواز‌ها گفت: شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیر کویت ـ آبادان ـ مشهد کرده است.

وی با اشاره به شروع به کار فعالیت شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر یاد شده گفت: این پرواز در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برقرار است‌.

وی ادامه داد: پیش‌تر این شرکت با ۶ پرواز در مسیر تهران، ۲ پرواز در مسیر شیراز و یک پرواز مشهد در فرودگاه آبادان به مسافران خدمات ارائه می‌کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان در پذیرش انجام پرواز‌ها به تمامی نقاط کشور تصریح کرد: ورود این پرواز از کویت خواهد بود و مسافران را از آبادان و مشهد جابه‌جا می‌کند.

مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان اظهار کرد: در زمان حاضر این فرودگاه به واسطه پروازهایی که از آن صورت می‌گیرد، شهرهای جنوب غرب کشور را به تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و خارک متصل کرده است.

رضایی با اشاره به انجام مذاکرات اولیه با شرکت‌های هواپیمائی برای برقراری پرواز در مسیر شارجه گفت: این پرواز از هفته سوم مهرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: در زمان حاضر به طور هفتگی بیش از ۱۰۰ پرواز در مسیر آبادان به مقاصد مختلف با همکاری شرکت‌های هواپیمائی آسمان، تابان، قشم ایر، ایران ایر تور، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس، اترک و نفت انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده از پروازهای آبادان ـ مشهد اظهار کرد: همجواری با کشور عراق و تمایل مردم این کشور برای رفتن به مشهد مقدس با استفاده از راه هوایی سبب فعال شدن بیش از ۲۸ پرواز در مسیر آبادان ـ مشهد شده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع پیگیری برای برقراری دیگر پروازهای خارجی همچنان ادامه دارد تصریح کرد: این مسئله علاوه بر نشان دادن ظرفیت بالای این فرودگاه در پذیرش پرواز‌ها، نشان از ضرورت توجه به توسعه آن دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.