بانوان فوتبالیست آبادان در آرزوی زمین چمن

عصر جنوب: بانوان فوتبالیست آبادانی به رغم داشتن استعداد و علاقه زیاد به ورزش فوتبال از نبود زمین چمن ویژه بانوان گلایه دارند.
به گزارش عصر جنوب؛ شور و شوق مردم آبادان از زن و مرد به ورزش فوتبال وصف ناشدنی است و این رشته ورزشی یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی میان مردم آبادان است.

با تشکیل تیم فوتبال بانوان در شهرستان آبادان، بانوان زیای جذب این رشته ورزشی شدند و اکنون فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش ها میان بانوان آبادان است.

بانوان با تربیت نسل آینده نقش مهمی در جامعه دارند و با توجه به اینکه سالم ترین تفریح آنها ورزش است باید مورد حمایت جدی مسوولان قرار گیرند.

بانوان ایرانی همواره توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی مانند مردان صاحب مقام شوند که قطعا این موفقیت ها با داشتن امکانات بدست آمده است.

از زمان تشکیل تیم فوتبال بانوان آبادان نزدیک به چهار سال گذشته است اما این تیم برای حضور در مسابقات کشوری و حتی استانی محلی برای تمرین ندارد که باعث کاهش انگیزه بانوان فوتبالیست آبادان شده است.

یکی از بانوان فوتبالیست آبادانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار احداث زمین فوتبال توسط مسوولان شهرستان شد و گفت: چهار سال پیش مسوولان وعده احداث زمین فوتبال را به بانوان آبادانی دادند ولی تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

‘مریم سهیلاتی’ افزود: ما نیز در صورت در اختیار داشتن امکانات می توانیم مانند تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان که در لیگ برتر می درخشد، در رشته فوتبال موفق شویم.

یکی دیگر از بانوان فوتبالیست آبادانی اظهار کرد: شور و شوق زیادی زمان تشکیل تیم فوتبال بانوان در آبادان بوجود آمد ولی متاسفانه بدلیل نبود زمین تمرین از بین رفت.

‘سارا دشتی’ با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در آبادان افزود: بانوان آبادانی چیزی از بانوان تهران، انزلی، هرمزگان و دیگر تیم های حاضر در لیگ کشور ندارند؛ فقط باید حمایت شوند.

‘مهدیه قنبری’ نیز با اشاره به وجود ارگان های مختلف در آبادان گفت: نبود زمین تمرین فوتبال ویژه بانوان در آبادان که مهد فوتبال کشور است جای تعجب دارد.

رییس هیات فوتبال آبادان نیز در این باره گفت: هیات فوتبال آبادان به دنبال رفع مشکل زمین تمرینی بانوان می باشد اما هنوز به نتیجه خاصی دست نیافته است.

‘مظفر شاملی’ اظهار کرد: رایزنی هایی با باشگاه صنعت نفت آبادان در این زمینه داشته ایم اما با تغییر و تحولات مدیریتی این موسسه هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

وی با اشاره به استعدادهای بانوان فوتبال آبادان تصریح کرد: بانوان آبادانی علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارند و قطعا با در اختیار داشتن زمین می توانند در لیگ های کشوری حضور یابند و افتخار آفرینی کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.