نارضایتی نماینده آبادان از فرماندار

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرای بخشنامه ها و آئین نامه هائی که طی سالهای اخیر برای عمران و آبادانی این شهر تصویب شده گفت: فرمانداری آبادان در پیگیری مشکلات مردم ضعیف عمل می کند.

غلام رضا شرفی به ایرنا گفت: بالا بودن نرخ بیکاری در این شهرستان زیبنده مردم نیست و هیچ فرد و مسئولی حق ندارد نسبت به مردم و سرنوشت آنها بی تفاوت باشد.
شرفی یکی از اصول ثابت در تمدید خدمت مدیران دولتی را بررسی عملکرد سنوات خدمتی آنها توصیف کرد و بیان داشت: عمر مدیریت هر فرد نباید بیش از چهار سال باشد زیرا که هر مدیر در چهار سال هر آنچه در توان دارد را به کار می گیرد.
وی با تاکید بر اهمیت تقویت سیستم مدیریت دولتی برای پیشبرد امور حاکمیتی گفت: سیستم مدیریتی دولتی باید پویا و متحول باشد و به همین دلیل شهرستان آبادان نیاز به بازنگری در این زمینه دارد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش فرمانداری در اجرایی کردن مصوبات شهرستانی و استانی در آبادان گفت: بسیاری از تفاهم نامه ها و مصوبات جلسه هایی که در شهرستان و استان در خصوص رفع مشکلات آبادان منعقد شده تا کنون اجرائی نشده است.
وی با تشریح عملکرد فرمانداری ویژه آبادان در چهار سال گذشته گفت: فرماندار و معاونان فرماندار موظف به تامین بودجه و ردیفهای بودجه ای اختصاص یافته به شهرستان هستند که متاسفانه این نقش به خوبی صورت نگرفته است.
شرفی گفت: مصوباتی در آبادان وجود دارد که با گذشت ۲ تا سه سال هنوز اقدام مثبتی در خصوص اجرایی شدن آنها صورت نگرفته است که در صورت اجرا می تواند تحولی در عمران این شهر صورت گیرد.
وی گفت:مصوبه ای در خصوص بهسازی ۴۰۰ واحد تجاری در جمشید آباد که قطب تجاری و بازاری مردم محروم در ذوالفقاری، سده و منطقه کارون است وجود دارد که هنوز اجرایی نشده است و فرماندار جواب روشنی در این خصوص به نامه نماینده مردم نمی دهد.
وی گفت:نماینده ها باید پیگیری کوچکترین مسائل مدیران دستگاهی اجرایی از پرداخت نشدن حقوق پرسنل تا اختصاص کوچکترین ردیف بودجه باشند و دیگری وقتی برای قانونگذاری و رسیدگی به مسائل کلان کشور برای آنها نمی ماند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:جوانان بیکار آبادان چهار روز برای رسیدگی به مشکلات اشتغالزایی و پیگیری پروژه های به روی زمین مانده مطالبه گری کردند و لازم بود فرماندار یک ساعت برای پاسخگوئی به سوالات آنها در نظر می گرفت.
وی افزود: بعد از پیگیری نمایندگان از طریق وزارت کشور و شکایت به استاندار خوزستان، فرماندار به فکر پاسخگویی به این جوانان برآمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.