ضارب مامور آبادانی دستگیر شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس دادگستری آبادان از دستگیری ضارب مامور راهنمایی و رانندگی در این شهر خبر داد.سیروس محمدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در ۲۵ مهرماه امسال فردی در منطقه میدان ثامن الائمه شهر آبادان اقدام به توهین و ایراد ضرب مامورر اهنمایی و رانندگی و همچنین تخریب خودروی وی می کند، گفت: فرد ضارب پس از مضروب کردن مامور راهنمایی و رانندگی اقدام به فرار کرده و از محل متواری می شود.

وی افزود: پس از این اتفاق، به طور سریع پرونده ای قضایی در دادگستری آبادان تشکیل شد  و متعاقب آن هفت نفر توسط ناجا دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

محمدی زاده اظهار کرد: در طول این مدت پرونده مذکور در شعبه دوم دادیاری دادگستری شهرستان آبادان مورد رسیدگی گسترده قرارگرفت و بالاخره با تلاشهای انجام شده توسط دادیار این شعبه و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، متهم اصلی پرونده به نام (ع-ب) دستگیر شد.

رئیس دادگستری آبادان با تاکید بر اهمیت و نقش تاثیرگذار قوه قضاییه در برقراری امنیت و اجرای عدالت در جامعه تصریح کرد: دادگستری شهرستان آبادان با برهم زنندگان آرامش مردم به طور قاطع و قانونی برخورد می کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.