استعفای شهردار چوئبده پذیرفته شد + دلیل استعفا

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده دلیل استعفای شهردار این شهر را بیماری وی عنوان کرد.

ادیب فرحانی در رابطه با استعفای شهردار چوئبده از سمت خود و سرپرستی «رمضان شاه‌ولی» در این سمت اظهار کرد: «امین مرادی» طی نامه‌ای، بیماری خود را دلیل استعفا از شهرداری چوئبده عنوان کرد و شورای شهر نیز پس از بررسی درخواست وی در کناره‌گیری از سمت شهرداری این شهر، با استعفای مرادی موافقت کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز رمضان شاه‌ولی که پیش از این به عنوان مسؤول فنی شهرداری چوئبده انجام وظیفه می‌کرد، با نظر اکثریت اعضای شورا، با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری چوئبده منصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده تصریح کرد: ضمن اینکه از زحمات شهردار مستعفی قدردانی به عمل ‌می‌آوریم، شورای شهر از سرپرست جدید نیز خواسته‌هایی دارد که در مدت تصدی وی به این امور محول، پرداخته شود.

فرحانی عنوان کرد: ساماندهی وضعیت شهرداری و چارت این سازمان از اولویت‌های شورای شهر چوئبده به شمار می‌رود که توسط سرپرست باید صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین پیگیری اعتبارات و دنبال کردن پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهر چوئبده از دیگر مسائلی‌ست که باید توسط سرپرست شهرداری انجام شود.

رئیس شورای شهر چوئبده اعلام سیاست این شورا برای انتخاب شهردار را به روز‌های آینده موکول کرد و یادآور شد: در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های متعددی برای تصدی سمت شهردار چوئبده هستیم و پس از اجماع گزینه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

فرحانی در پایان خاطرنشان کرد: هدف شورای شهر، آبادانی چوئبده و جلوگیری از عقب‌ماندگی و حرکت در مسیر پیشرفت این شهر است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.