تاکسی های پلاک اروند به آبادان رسید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت فاز نخست واگذاری تاکسی های پلاک اروندی در آبادان با حضور فرج الله خبیر معاون استاندار خوزستان، فرماندار ویژه آبادان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان آغاز شد.
آیین واگذاری تاکسی های پلاک اروندی در آبادان و بهره برداری از سه پروژه گازرسانی و افتتاح بازارچه بانوان آبادان از پروژه هایی بود که عصر شنبه به مناسبت هفته دولت در شهرستان آبادان اجرایی شد.
در این آیین ۱۲ دستگاه خودرو پلاک اروندی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به ناوگان تاکسیرانی درون شهری آبادان افزوده شد.
با توجه به وضعیت نامناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرهای آبادان و خرمشهر، طرح نوسازی تاکسی های محدوده منطقه آزاد اروند در دستور کار قرار گرفت و تفاهمنامه ای با اتحادیه تاکسیرانی آبادان و خرمشهر، بانک های عامل و یک شرکت سرمایه گذار خارجی و ایرانی امضاء شد.
در مرحله نخست ۲۰۰ دستگاه از خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند با تسهیلات بانکی ۳۰۰ میلیون ریالی بلند مدت و بهره چهار درصد به معرفی شدگان از سوی شرکت تاکسیرانی آبادان و خرمشهر واگذار شد که امروز شنبه ۱۲ دستگاه تاکسی پلاک اروندی به تاکسیرانی آبادان واگذار شد.
همچنین سه پروژه گاز رسانی در آبادان با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز خوزستان به بهره برداری رسید.
برای افتتاح این پروژه های گازرسانی ۷۴ کیلومتر لوله گذاری شده و چهارهزار و ۳۰۰ انشعاب نیز به خانوارهای آبادان اختصاص یافته است.
بازارچه بانوان نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
این بازارچه دارای ۳۷ غرفه شامل غرفه های هفت و چهار متری است که برای اشتغالزایی بانوان آبادانی مورد استفاده قرار می گیرد./ ایرنا**

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.