ورود تاکسی اروند به ناوگان حمل و نقل آبادان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار آبادان گفت: ‌از چند روز آینده تاکسی‌‌های اروندی وارد شبکه حمل و نقل درون شهری آبادان می‌شوند و تردد مسافرین در این شهرستان را بر عهده می‌گیرند.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد:‌ طبق تصویب شورای ترافیک شهرستان، ۵۰ دستگاه تاکسی اروندی وارد شبکه حمل و نقل درون شهری آبادان می‌شوند تا ناوگان حمل و نقل این شهرستان به روز شود.

وی افزود: ‌این تاکسی‌ها با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی و با بهره ۲ تا ۴ درصدی در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته و آورده هر مقاضی نیز ۲۰ میلیون تومان بوده است.

شهبازی تصریح کرد: ‌طبق اقدامات کارشناسی انجام‌شده در این زمینه، ماشین‌ها متناسب با شرایط اقلیمی منطقه انتخاب شده‌اند و از مدل‌های النترا و اکسنت هستند.

وی ادامه داد: ‌به دلیل آنکه خودروهای خارجی می‌توانند در منطقه آزاد تردد کنند، تصمیم بر آن شد تا برای رفاه بیشتر شهروندان از تاکسی‌های اروندی در بخش حمل و نقل درون شهری استفاده شود.

شهبازی گفت:‌ به دلیل گرما و رطوبت بالای هوا در شهرستان آبادان و متناسب کردن و بروز کردن ناوگان حمل و نقل درون شهری، خودروهای اروندی برای تردد مسافرین در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اتوبوس‌های اروندی نیز در این شهرستان فعال شوند تا ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان توسعه مناسبی پیدا کند و در شان مردم آبادان باشد./ ایسنا

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.