شلیک به مامور پلیس توسط پسر ۱۶ ساله در آبادان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نوجوان آبادانی که با سلاح شکاری به سمت پسری نشانه رفته بود، به اشتباه یک مامور پلیس را هدف شلیک قرار داد.

یک منبع آگاه شامگاه جمعه به ایرنا گفت:ساعت ۵ بامداد امروز همزمان با گشت زنی ماموران پلیس آبادان در یکی از مناطق آبادان، دو نوجوان ۱۶ و ۱۸ ساله با یکدیگر درگیر شدند و مامور پلیسی که قصد مداخله داشت با شلیک اسلحه شکاری از سوی نوجوان ۱۶ ساله مورد اصابت قرار گرفت.
وی اضافه کرد:نوجوان ۱۶ ساله که اسلحه شکاری در دست داشت شروع به تهدید کشتن نوجوان دیگر می کند، ماموران پلیس برای آرام کردن پسر مسلح او را به آرامش دعوت کردند و منتظر فرصتی ماندند تا بتوانند اسلحه را از دستش بگیرند اما ناگهان پسر نوجوان، ماشه را چکاند و گلوله از سلاحش خارج شده و مامور پلیس را زخمی می کند.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، افزود:با تدبیر دیگر ماموران هر دو نوجوان دستگیر شده و پلیس زخمی نیز که ساچمه های گلوله شکاری به وی اصابت کرده بود به بیمارستان منتقل شده و ساچمه ها با عمل جراحی از بدن مامور پلیس خارج شد.
همزمان کامل نوجوان ۱۶ساله ای که عامل شلیک است تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: چندی پیش توسط پسری که می شناختم و دوستانش همه وسیله هایم را در یک زورگیری به سرقت بردند.
وی افزود: پس از چند ماه وی را پیدا کردم و اسلحه شکاری تهیه کرده و زمانی که که وی قصد رفتن به خانه را داشت قصد قتل وی را داشتم تا انتقام گرفته باشم.
کامل گفت:چند ساعتی ا ست که اینجا در انتظار نشسته بودم تااینکه خلیل قصد رفتن به خانه را داشت ولی بدشانسی آوردم و زمانی که قصد داشتم او را به قتل برسانم پلیس سر رسید و مانع کار شد و اگر حضور به موقع پلیس نبود، خلیل زنده نبود.
تحقیقات پلیس برای بررسی ادعاهای ‘کامل’ ادامه دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.