بهره برداری از پارکینگ طبقاتی آبادان با ظرفیت ۷۰۰ خودرو

عصر جنوب – asrejonoob.ir: یک واحد پارکینگ طبقاتی واقع در محوطه بازار خیابان امام خمینی (ره) آبادان با ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو روز پنجشنبه با حضور شهردار و جمعی از مسئولان محلی شهر بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا شهردار آبادان در آیین بهره برداری از این پارکینگ طبقاتی گفت:پارکینگ طبقاتی الماس جنوب با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری آبادان در زیربنای معادل ۱۴ هزار متر مربع در پنج طبقه و به مدت شش ماه ساخته شد.
محمودرضا شیرازی اظهار داشت:ظرفیت این پارکینگ ۷۰۰ دستگاه خودرو است که با بودجه ۲۵۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
وی افزود:این مجتمع در هفت طبقه ساخته شده است که پنج طبقه آن پارکینگ و دو طبقه تجاری می باشد و واحدهای تجاری آن در اختیار سرمایه گذاری بومی آبادان قرار گرفت.
شهردار آبادان گفت:برای رفاه حال مردم و مسافران نوروزی، پارکینگ طبقاتی الماس جنوب به صورت موقت برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی راه اندازی شد و پس از آن، عملیات اجرایی ساخت و تکمیل پارکینگ از سرگرفته می شود.
شیرازی یکی از مشکلات محوطه بازار خیابان امام خمینی (ره) این شهر را گره ترافیکی و کمبود پارکینگ خواند و افزود:امید است، با افتتاح این پارکینگ بخشی از این مشکلات برطرف شود.
شهردار آبادان همچنین با تشریح دیگر طرح های شهرداری برای احداث پارکینگ در محوطه بازار این شهر، افزود: یک واحد پارکینگ طبقاتی دیگر نیز ابتدای خیابان امام خمینی (ره) شهر در دست ساخت است که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در این آیین جمعی از اعضای شورای شهر و پلیس راهور شهرستان آبادان حضور داشتند.
گسترش شهر نشینی و افزایش جمعیت شهر آبادان و به تبع آن، تمایل شهروندان به خرید و استفاده از خودروی شخصی، تامین پارکینگ مناسب در هسته مرکزی شهر آبادان را به معضلی بزرگ برای شهروندان و گردشگران تبدیل کرده بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.