یک پیروزی و یک شکست حاصل کار نفتی های خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال + جدول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم صنعت نفت آبادان در مقابل گیتی پسند اصفهان به پیروزی رسید و نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در قائم شهر مغلوب نساجی شد.

از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر امروز تیم صنعت نفت آبادان در مقابل گیتی پسند اصفهان به پیروزی رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ در محل ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، تیم صنعت نفت با نتیجه دو بر صفر تیم گیتی پسند اصفهان را شکست داد.

«امین متوسل‌زاده» در دقیقه ۸۵ و «محمود داری‌زاده» در دقیقه ۹۰ برای نفت آبادان گلزنی کردند. نفت آبادان با این برد و کسب ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشورمان قرار گرفت.

شکست نفتی های مسجد سلیمان  در قائم شهر

در یگر بازی هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول، نفت مسجد سلیمان در قائم شهر میهمان تیم پرطرفدار نساجی بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

این دیدار که در یک هوای بارانی و در روی چمن مصنوعی در استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار می شد با دو گل از حمید کاظمی به سود میزبان خاتمه یافت.

نزدیک به شش هزار نفر تماشاگران تیم نساجی از نزدیک این دیدار را تماشا میکردند و تیم خود را حمایت می کردند.با این باخت تیم نفت با همان سیزده امتیاز از یازده بازی در رده یازدهم جدول قرار گرفت. هفته آینده نفت در مسجدسلیمان میزبان تیم پارسه تهران می باشد.

در پایان هفته دوازدهم جدول رده بندی شرح زیر است:

 

w12

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.