افتتاح رسمی بیمارستان شهید بهشتی آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح رسمی بیمارستان شهید بهشتی آبادان بعد از نزدیک به دو دهه تعطیلی خبر داد.

علیرضا آموزنده اظهار کرد: بیمارستان شهید بهشتی آبادان بعد از نزدیک به دو دهه تعطیلی صبح روز چهارشنبه همین هفته به منظور خدمات‌رسانی به مردم منطقه افتتاح می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این بیمارستان با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت رسمی از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۰ خردادماه افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال تکمیل و استانداردسازی شد.

آموزنده با اشاره به این موضوع که بیمارستان شهید بهشتی آبادان به عنوان یک مجموعه آموزشی و درمانی آغاز به کار مجدد می‌کند، افزود: اعتبار ساخت این بیمارستان از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی آبادان و کمک‌های سازمان منطقه آزاد اروند تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید بهشتی آبادان شامل چهار اتاق عمل، آی سی یو، سی سی یو، زایشگاه و همچنین بخش جراحی زنان و مردان است که بخش اطفال و بخش داخلی آن نیز مجددأ بازگشایی می‌شوند.

آموزنده تصریح کرد: همزمان با راه‌اندازی بیمارستان شهید بهشتی بخش اطاق عمل و طبقات مرتبط با آن در بیمارستان طالقانی آبادان تعطیل می‌شود تا کار بازسازی این بیمارستان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه از دیگر پروژه‌های قریب به افتتاح این مجموعه گفت و افزود: بلافاصله بعد از افتتاح بیمارستان شهید بهشتی آبادان به همراه معاون درمان وزارت بهداشت به شادگان رفته و بخش اورژانس بیمارستان شهید معرفی‌زاده این شهرستان را نیز افتتاح می‌کنیم.

وی در پایان، همچنین از افتتاح بخش جراحی جدید بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان همزمان با افتتاح اورژانس این مجموعه در روز چهارشنبه خبر داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.