فرماندار آبادان: انتصابات جدید در راه است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عزیزالله شهبازی در گفتگوی با آرانیوز اظهار کرد: شهرستان آبادان شهرستان ویژه ای است که این ویژگی ها آبادان را نسبت به سایر شهرستان ها متفاوت می کند.

فرماندار آبادان در خصوص دو پست خالی فرمانداری آبادان بیان کرد: معاون سیاسی فرمانداری با توجه به قانون مداری در انتخابات و با توجه به دستور وزیر کشور در اسفند ماه از پست خود استعفا داد. همچنین معاون برنامه ریزی فرمانداری نیز به دلیل پاره ای از مشکلات از سمت خود استعفا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آبادان یک شهر راه بردی، ملی و مرزی است، هم اکنون با توجه به خلاء ها و پست های خالی شده را یک تنه پوشش می دهم و غالبا برخی از همایش های ملی و جلسات استاندارخوزستان در شهرستان آبادان و خرمشهررا نیز شخصا حضور می یابم.

فرماندار آبادان در خصوص جذب نیروهای کارآمد برای پست های خالی این شهرستان افزود: نفراتی را به استاندار خوزستان پیشنهاد داده ایم که امیدوارم نیروهای کارآمدی این پست های خالی را پر کنند اما با این وجود در کنار این افراد ما همچنان نظارت دقیق بر عملکرد نیروهای شهرستان خواهیم داشت.

وی گفت: تا چند روز آینده انتصابات فرمانداری آبادان با توجه به شعار سال و همسویی با دولت انجام خواهد شد.

شهبازی در خصوص تبلیغات زود هنگام برای انتخابات اظهار کرد: تا کنون مواردی از این قبیل در آبادان نبوده که فردی به دنبال استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات باشد ولی با این وجود در این زمینه نیز نظارت جدی و دقیق داریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.