علی سیاه دستگیر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری زورگیر خشن آبادانی که چند مامور پلیس را هنگام دستگیری با چاقو زخمی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی به ایرنا گفت:در پی شکایت برخی شهروندان آبادانی از ایجاد مزاحمت های خیابانی در برخی مناطق آبادان از سوی شخصی به نام علی معروف به علی سیاه، دستگیری این متهم در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت:شهروندان در شکایت خود از ورود این سارق شرور به خانه همسایگان و سرقت موتورسیکلت و سرقت کیف دستی خانم ها، موبایل عابران پیاده در خیابان های سده و ذوالفقاری آبادان خبر دادند.

وی افزود:در این راستا ماموران کلانتری ۱۵ شهری آبادان برای دستگیری سارق خشن، وارد عمل شده و با استفاده از منابع اطلاعاتی، محل اختفای علی سیاه را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد:متهم با استفاده از سلاح سرد چاقو با ماموران پلیس، درگیر شده و پس از وارد کردن اسیب به ماموران، قصد فرار داشت که از سوی ماموران دستگیر شده و به کلانتری ۱۵ منتقل شد.

وی اظهار داشت:در بازرسی از منزل متهم، سه دستگاه موتور سرقتی و چند کیف سرقتی زنانه و چند دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ کهیایی گفت:متهم در بازجوی های خود به مصرف مواد صنعتی شیشه و قرص روانگردان اعتراف و دلیل سرقت ها و زورگیری هایش را مصرف این مواد عنوان کرد.

وی افزود:پرونده متهم برای اقدامات قضایی و پیگیری شکایت شهروندان در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.