راهیابی دو والیبالیست‌ آبادانی به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس هیئت والیبال آبادان از راهیابی دو نوجوان آبادانی به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

حمید کوراوند به فارس گفت: «محمد جعفر طادی» و «علی دانش پژوه» دو نوجوانی آبادانی راه یافته به مرحله نهایی هستند.

وی در ادامه افزود: پس از شرکت در مسابقات آتیه سازان، برنامه‌ای از سوی فدراسیون والیبال به جهت استعداد یابی انجام شد که برای آن شاخصه‌هایی از جمله برخورداری از قد بالا و فیزیک بدنی مناسب تعریف شده است.

رئیس هیئت والیبال آبادان اظهار کرد: دو نوجوان مذکور از میان شش نوجوان معرفی شده برای استعداد یابی انتخاب شده‌اند.

کوراوند تصریح کرد: طادی و دانش پژوه با پشت سر گذاشتن مراحل شهرستانی، استانی و کشوری توانستند جواز ورود به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند.

رئیس هیئت والیبال آبادان یادآور شد: شروع تمرینات و اردوهای بعدی انتخابی پس از اتمام امتحانات نهایی این دو نوجوان (از ۲۲ خرداد ماه) آغاز می‌شود.

کوراوند گفت: توانستیم با انجام یکسری تغییر و تحولات در پیکره هیئت والیبال به لحاظ چارت کاری، مستند سازی امکانات و اعضای هیات و تهیه تقویم ورزشی در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت نسبت به استعداد یابی و پرورش استعدادهای ناب به ویژه از میان نوجوانان وجوانان بپردازیم.

وی افزود: در زمان حاضر حدود هشت مربی زن و مرد با این هیئت همکاری دارند و در حال جذب مربیان بیشتر هستیم.

رئیس هیئت والیبال آبادان همچنین از فعال‌سازی باشگاه‌های ورزشی در زمینه والیبال در سطح شهر و با مشارکت نهادهای مختلف همچون آموزش و پرورش، نیروگاه گازی، بنیاد شهید، شهرداری و نفت هستیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.