۲ ورزشگاه فوتبال در شهرستان آبادان احداث می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: قرار بود ۵ زمین چمن مصنوعی کوچک در آبادان ایجاد شود اما با توافق صورت گرفته تصمیم بر این شد که به جای آن ۲ زمین چمن بزرگ ساخته شود.

به گزارش تسنیم، نشست بررسی مشکلات فوتبال آبادان، با حضور پیشکسوتان فوتبال، رئیس اداره ورزش آبادان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار شد.

پیمان ادیبی در این جلسه اظهار داشت: یکی از مشکلات فوتبال آبادان کمبود زمین چمن در این شهر است که از دیر باز وجود داشته و کماکان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا زمین چمنی در منطقه ایستگاه ۶ آبادان با ظرفیت ۱۰۰۰ تماشاگر کلنگ زنی شده است، عنوان کرد: امیدواریم که با اتمام کار ساخت این زمین، مشکل کمبود زمین چمن کم‌رنگ‌تر گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به استادیوم ۵ مهر آبادان، بیان کرد: هم اکنون از زمین چمن این استادیوم استفاده می‌شود اما کار ساخت سکوهای آن به اتمام نرسیده است که امیدواریم فرماندار آبادان پیگیر این موضوع باشد و این استادیوم هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

ادیبی افزود: فوتبال آبادان زمانی در ایران جایگاه خاص خود را داشت اما امروز این گونه نیست و جایگاه خوشایندی ندارد و این جزء دغدغه‌های ما است. برگرداندن آن به شرایط ایده آل نیاز به همکاری گسترده‌ای دارد و اداره ورزش آبادان به تنهایی نمی‌تواند این شرایط را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه قرار بود ۵ زمین چمن مصنوعی کوچک در آبادان ایجاد شود، اظهار کرد: اما با توافقات صورت گرفته تصمیم بر این شد که به جای آن ۲ زمین چمن بزرگ ساخته شود.

مظفر شاملی رئیس هیئت فوتبال آبادان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشکل در ورزش فقط مختص به آبادان نیست و در همه جا وجود دارد، عنوان کرد: اما فرهنگ و ورزش این شهر همیشه برجسته و مد نظر همه بوده است.

شاملی یکی از مشکلات فوتبال آبادان را نبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فوتبال توصیف کرد و گفت: یکی از عمده‌ترین آن‌ها نبود زمین چمن مناسب است.

رئیس هئیت فوتبال آبادان با بیان اینکه از داشته‌های این شهر به خوبی استفاده نمی‌شود، اظهار کرد: دو زمین خاکی در منطقه بوارده آبادان داریم که می‌تواند محیط مناسبی برای بازی فوتبال جوانان باشد اما رسیدگی به آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به زمین فوتبال واقع در منطقه لین ۱۵ آبادان، بیان کرد: همه چیز از جمله سیستم برق و روشنایی این زمین آماده است و فقط نیاز است که چمن در آن کاشته شود تا بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

شاملی افزود: گرایش جوانان به مواد مخدر و انحرافات اخلاقی معضل کمی نسیت و با رسیدیگی بیشتر به ورزش جوانان و به خصوص رشته فوتبال که در آبادان بسیار پرطرفدار است می‌توان به کمرنگ کردن و حل چنین مشکلاتی کمک بزرگی کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.