هفته نوزدهم لیگ دسته یک؛ نفت آبادان و مس رفسنجان امتیازها را تقسیم کردند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مصاف تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در قالب هفته نوزدهم لیگ دسته ۱باشگاه های کشور برنده نداشت.

این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و دو تیم به نتیجه تساوی ۱ بر ۱رضایت دادند.

گل اول مسابقه در دقیقه ۱۷ توسط امین متوسل زاده برای تیم مس رفسنجان روی صحنه مشکوک به آفساید به ثمر رسید و در دقیقه ۴۰ توسط رحیم مهدی زهیوی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی بازی را به تساوی کشاند.

محمدحسین زاهدی فر به همراه جلیل شعرانی و حسین مرادی قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند.

حسن هوری و حسین بغلانی از تیم صنعت نفت آبادان و فرشاد سالاروند، رضا ستاری و مهدی نوری از تیم مس رفسنجان با کارت زرد داور جریمه شدند.

اسماعیل علی شیرازی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان پس از پایان مسابقه و به دلیل اعتراض با کارت قرمز داور جریمه شد.

تیم صنعت نفت تا پایان هفته هجدهم مسابقات با ۹ پیروزی، ۵ تساوی، و ۴ شکست در مجموع با ۳۲ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه «ب» مسابقات قرار دارد، در حالی که تیم های مس رفسنجان و پاس همدان هر دو با ۳۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

***

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص تساوی تیمش برابر نفت آبادان گفت:از نتیجه بازی راضی هستم زیرا با نیمی از بازیکنانم برابر نفت آبادان حاضر شدیم.

وینگو بگوویچ عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر نفت آبادان افزود:دو تیم در این بازی دارای برنامه های خاصی بودند.

وی اظهار داشت: البته دیگر رقیبان ما نیز برابر حریفان به تساوی دست یافتند و این مهم باعث شد رقابت تا هفته پایانی برای صعود به لیگ برتر ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تساوی در آبادان را رضایتبخش دانست و گفت:در این دیدار ما بازیکنان تاثیر گذار خود را نداشتیم و تساوی برابر نفت آبادان رضایت بخش بود.

بگوویچ از خوزستان به عنوان استانی فوتبال خیز یاد کرد و افزود:چهار سال در فوتبال خوزستان کار کردن و خاطرات خوبی در این استان دارم و آروز دارم تیم صنعت نفت به همراه ما به لیگ برتر صعود کند.

****

کارلوس مانوئل سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت:۲ امتیاز مهم را از دست دادیم، ولی گل تیم مس رفسنجان در آفساید به ثمر رسید.

وی اظهار داشت: در این بازی تیم صنعت نفت برتر از حریفش بود، به ویژه در نیمه دوم که تیم مس با تمامی بازیکنانش به حالت دفاعی درآمد.

سرمربی صنعت نفت افزود:در نیمه دوم چند موقیعت خوب گلزنی را از دست دادیم تا در مهم ترین بازی دو امتیاز خانگی از دست دادیم.

مانوئل تصریح کرد:در سه بازی باقی مانده باید به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم نخست راهی لیگ برتر شویم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور برابر میهمانش مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید تا با ۳۲ امتیاز به رده سوم جدول گروه ب این رقابت ها صعود کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.