ارتقاء دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان نگاه ویژه دولت یازدهم و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر، گفت:با حمایت وزیر و فراهم شدن زیر ساخت های لازم، دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه ارتقاء می یابد.

علیرضا آموزنده دوشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دفتر آبادان از ارتقاء خدمات اوژانسی و تکینکی پزشکی در شهرهای جنوب استان خوزستان خبر داد و گفت:در راستای اجرای نظام جامع سلامت، تمامی بیمارستان های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان دارای پزشک مقیم است.

دکتر آموزنده اضافه کرد:در این راستا ۴۰ پزشک متخصص و فوق متخصص در رشته های مختلف پزشکی در نیمه دوم سال گذشته جذب دانشکده شده و با توجه به نیاز به شهرستان های تابعه اعزام شدند.

وی با بیان کمبود تخت بیمارستانی و پرستار در بیمارستان های تابع دانشکده آبادان نیز، افزود:دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و با احراز صلاحیت های عمومی، تحت پوشش شرکت پیمانکاری دعوت به همکاری می کند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از بازسازی اتاق های عمل بیمارستان آیت الله طالقانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:پذیرش بیمار در بیمارستان شهید بهشتی آبادان از هفته آینده با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، آغاز می شود.

وی همچنین از جذب ۲۰ دانشجوی رشته بهداشت عمومی برای نخستین بار در دانشکده علوم پزشکی طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت:با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد دانشجویان پزشکی منطقه در سالجاری از ۳۰ به ۵۰ دانشجو افزایش می یابد که ۵۰ درصد آنها باید از داوطلبان بومی منطقه باشند.

سید بهادر حسینی تشنیزی مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی آبادان نیز در این دیدار با اعلام آمادگی ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام برای انعکاس اقدامات، اخبار و دستآوردهای دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:مهم ترین وظیفه ایرنا انعکاس خدمات دولت به مردم و انتقال خواسته های مردم به مسئولان است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این دیدار در جریان روند تهیه و انتشار اخبار در خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.