استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان در مشاغل پرستاری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: علیرضا آموزنده گفت: دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و با احراز صلاحیت‌های عمومی، تحت پوشش شرکت پیمانکاری دعوت به همکاری می‌کند.

وی با اشاره به جزییات بیشتر این دعوت به همکاری افزود: در همین چارچوب ۲۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا کارشناسی پرستاری برای آغاز به کار در آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان جذب می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: همچنین پنج نفر با مدرک کاردانی و کارشناس اتاق عمل در حوزه کاری شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول به کار شده و هشت نفر نیز با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هوشبری در همین شهرها به مجموعه کاری ما اضافه می‌شوند.

آموزنده همچنین از جذب هشت نفر دارای مدرک کاردانی بهداشت عمومی، کاردانی مامایی و دیپلم بهیاری در خرمشهر و شادگان خبر داد.

وی در ادامه از دعوت به همکاری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان براساس مجوز شماره ۴۸۵۲/۳۰۰/د معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تحت پوشش شرکت پیمانکاری گفت و خاطرنشان کرد: براساس این مجوز ۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی عمومی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان بعد از پشت سر گذاشتن مراحل استخدام جذب می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: ۱۴۱ نفر نیز که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کاردانی بهداشت خانواده، بهداشت عمومی و مامایی هستند برای خدمت در تمامی مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز به کار می‌کنند.

وی همچنین به دعوت به همکاری از ۲۰ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی علوم تغذیه اشاره کرد و گفت: همین تعداد نیز با مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی روانشناسی(ترجیحا بالینی) جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.

آموزنده با بیان این مطلب که متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://hn-abn.ajums.ac.ir مراجعه کنند، افزود: متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مندرج در سایت یادشده، از روز هفدهم تا بیست و ششم فروردین ماه فرصت دارند تا به دانشکده علوم پزشکی آبادان واقع در ابتدای کوی ذوالفقاری مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.