هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛ پیروزی نفتی های آبادان در تبریز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان موفق شد میهمان خود شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد.

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان میزبان شهرداری تبریز بود که میزبان موفق شد با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کند.

تک گل این دیدار را علی عبداله‌زاده مدافع جوان و پیش تاخته این تیم از روی ارسال ضربه کرنر در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند و شادی را برای اردوی نفتی‌ها و هواداران حاضر در ورزشگاه تختی آبادان به ارمغان آورد.

دیدار رفت دو تیم در تبریز در تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری برگزار شد که با حساب یک بر صفر به سود شهرداری تبریز خاتمه یافته بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر بود که آقایان سعید زارع و قهرمان نجفی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

زاهدی‌فر رحیم زهیوی و طالب ریکانی از نفت آبادان و سید مهدی عمرانی را از شهرداری تبریز با کارت زرد خود جریمه کرد.

دو تیم در تمام دقایق این دیدار تا دقیقه ۷۵ یک مصاف پایاپای را در پیش روی داشتند و شهرداری تبریز سعی بر آن داشت تا با یک بازی بسته از میدان سخت آبادان یک امتیاز را به دست آورد.

اما با باز شدن دروازه تبریزی‌ها، شاگردان خداداد عزیزی با تمام قوا برای باز کردن دروازه نفتی‌ها تا آخرین دقایق این دیدار دست به حمله زدند که هر بار حملات این تیم توسط مدافعان نفت خنثی شد.

زردپوشان آبادانی با کسب این پیروزی خانگی ۲۷ امتیازی شدند و پس مس رفسنجان ۳۱ امتیازی و سیاه جامگان ۲۸ امتیازی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات در گروه دوم لیگ دسته اول قرار گرفتند.

آبادانی‌ها در هفته آینده این رقابت‌ها، روز یکشنبه دهم اسفند ماه جاری به یزد سفر خواهند کرد تا رو در روی فولاد یزد رده نهمی صف آرایی کنند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.