کشف ۱۲ فقره سرقت و ۹ کیلوگرم شیشه توسط فرماندهی انتظامی آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی آبادان از انهدام باند توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کشف بیش از ۹ کیلوگرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

حسین کهیایی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با همکاری اداره اطلاعات شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری شخصی که اقدام به جاسازی و نگهداری مواد مخدر می‌کرد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی، منزل متهم مورد شناسایی قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس به منزل متهم رفته و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه مأموران همچنین موفق به کشف ۹ کیلو و ۲۲۹ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از متهم شدند تصریح کرد: با به‌کارگیری شگردها و فنون پلیسی و کمین ماموران، دو نفر از هم‌دستان متهم نیز شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضایی شدند.

* کشف ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو

کهیایی همچنین از کشف ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو خبر داد و گفت: با همت و تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهری آبادان، یکی از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی افزود: با انتقال فرد دستگیر شده به مقر انتظامی، تحقیقات مقدماتی آغاز شد که نتیجه آن اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو بود.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان عنوان کرد: این سارق پس از بازسازی صحنه سرقت‌ها، حاضر به جبران خسارت مالباختگان شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.