هفته چهاردهم لیگ دسته یک؛ نفت آبادان به صدر نزدیک شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ دسته یک با نتیجه ۳ بر ۲ پارسه تهران را شکست داد.

تیم صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور به مصاف تیم پارسه تهران رفت.

این بازی که بین تیم‌های چهارم و پنجم گروه «ب» رقابت‌های دسته یک کشور انجام شد از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار بود و نفتی‌ها می‌خواستند ضمن پیروزی در این دیدار فاصله خود را با تیم پارسه تهران بیشتر کنند.

تیم پارسه تهران که می‌خواست برنده از زمین بازی خارج شود با سوت آغاز داور، بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۶ دروازه طلایی پوشان آبادانی را باز کنند.

نفت آبادان که نمی‌خواست بازنده این پیکار باشد حملات هجومی خود را به دروازه پارسه تهران بیشتر کرد و توانست با تشدید حملات در دقیقه ۳۰ بازی توسط حسین بغلانی به گل تساوی برسد.

طلایی پوشان آبادان پس از این گل از روحیه بالایی برخوردار شدند و توانستند بر بازی مسلط شوند اما حملات این تیم در نیمه نخست جواب نداد و این بازی در ۴۵ دقیقه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم شاگردان کارلوس مانوئل پرتقالی حملات خود را پایه ریزی کردند و در دقیقه ۶۲ جهانگیر عسکری توانست برای بار دوم دروازه تیم تهرانی را باز کند تا از حریف خود پیش بیفتند.

بازی حساس این دو تیم ادامه داشت تا اینکه بازیکنان پارسه تهران با یک حرکت تاکتیکی توانستند به دروازه نفت آبادان نزدیک شوند و در دقیقه ۸۶ بازی را به تساوی کشاندند. امیرحسین موسی‌زاده گل دوم را وارد دروازه نفتی‌ها کرد.

بازی روبه پایان بود اما زردپوشان نفت به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۹۴ توانستند با شوت زیبای طالب ریکانی دروازه پارسه تهران را بازکنند تا دیگر مهلتی برای جبران به حریف ندهند و بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

نفتی‌ها با این ۳ امتیاز خود را به حریفان صدر جدول رساندند و با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند و تیم پارسه با‌‌ همان ۱۹ امتیاز در رده پنجم ماندند.

نفتی‌ها در هفته آینده به مصاف شهرداری تبریز تیم رده دهمی جدول می‌روند و تیم پارسه تهران با تیم فولاد یزد رقابت می‌کنند.

تسنیم/
 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.