شرایط خرید تاکسی های پلاک اروند برای رانندگان آبادانی دشوار است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایطی که برای تاکسی های پلاک اروند در نظر گرفته شده است دشوار است.

جواد سعدون زاده با اشاره به طرح تاکسی های پلاک اروند اظهار کرد: موضوع تاکسی های پلاک اروند ذاتا به مدیریت مناطق آزاد باز می گردد.

وی در همین خصوص افزود: تاکسی های مناطق آزاد سابقه طولانی داشته و رانندگان تاکسی در این منطقه برای بهبود و بهینه‌ سازی ناوگان حمل مسافر متقاضی دریافت وام از سازمان منطقه آزاد اروند بوده اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به اعتقاد من سازمان منطقه آزاد اروند می تواند به گونه ای وارد عمل شود تا هرچه سریعتر ناوگان حمل و نقل را بهبود ببخشیم.

سعدون زاده ابراز امیدواری کرد: با بهبود ناوگان تاکسیرانی، رفاه شهروندان و همچنین رانندگان تاکسی تامین می شود. تاکسی پلاک اروند از نظر چهره شهری و جلوه ظاهری نیز ویژگی خاصی به شهرستان آبادان می دهد.

وی با اشاره به رانندگان تاکسی در آبادان خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات رانندگان تاکسی در این منطقه، شرایطی که برای تاکسی های پلاک اروند در نظر گرفته شده است شرایط آسانی نبوده و دشوار است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ایجاد شرایط آسان و وام های سهل الوصول می شود به این مهم دست پیدا کرد، تاکید کرد: با تاکسی های پلاک اروند در بخش حمل و نقل می توانیم وسایل نقلیه مطلوبی را داشته باشیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.