استقلال تهران در آبادان “نفت” را شکست داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی این تیم برابر نفت آبادان گفت: بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران، نشان داد که جای این تیم در لیگ برتر خالی است.

امیر قلعه نویی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در ورزشگاه تختی آبادان افزود: بازی زیبا و جذابی امروز برگزار شد و خوشحالیم امروز تیم ما اینگونه زیر فشار قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در چند سال اخیر هیچ تیمی اینگونه مقابل ما بازی نکرده بود و اینقدر موقعیت سازی روی دروازه استقلال ایجاد نشد.

سرمربی تیم استقلال تهران با تمجید از عملکرد تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت با در اختیار داشتن بازیکنان بومی و تکنیکی، بازی زیبا و برزیلی نمایش داد و جای این تیم در لیگ برتر احساس می شود.

قلعه نویی افزود: حیف است تیمی با این ظرفیت و پشتوانه در سطح اول فوتبال مملکت نباشد و امیدواریم هر چه زودتر صنعت نفت را در لیگ برتر ببینیم.

وی با اشاره به مرحوم ‘غلامحسین مظلومی’ بازیکن آبادانی پیشین استقلال تهران گفت: مظلومی اسطوره فوتبال ایران بوده که از همین آبادان به فوتبال کشورمان معرفی شد،و خدمات غیر قابل توصیفی به ورزش اول مملکت داشته است.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در دیدار تدارکاتی که به مناسبت بزرگداشت مرحوم ‘غلامحسین مظلومی’ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد با یک گل تیم صنعت نفت آبادان را شکست داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.