احداث نخستین مجموعه ورزشی بانوان خوزستان در آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: برای رفاه حال بانوان نخستین مجموعه ورزشی بانوان خوزستان در آبادان ساخته می‌شود.

پیمان ادیبی‌سده درباره ممنوعیت ورود بانوان برای تماشای مسابقات بسکتبال در این شهر اظهار داشت: ورود بانوان به ورزشگاه یک موضوع کلی است و‌‌ همان طوری که ورود آقایان به سالن بانوان ممنوع است، ورود بانوان نیز به سالن مسابقات ورزش آقایان ممنوع اعلام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به مشکلات و کمبود زمین چمن، ابراز داشت: پیگیر این موضوع هستیم تا زمین‌های چمن آبادان از نظر کمی و کیفی ارتقاء یابند تا شهروندان بتوانند استفاده بیشتری از این زمین‌های چمن داشته باشند.

ادیبی‌سده درباره مشکل زمین چمن بانوان، اظهار کرد: در حال حاضر زمین چمن در آبادان به تعداد کافی برای آقایان هم وجود ندارد اما پیگیر این موضوعات هستیم تا مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

وی با اشاره به نخستین مجتمع ورزشی بانوان در آبادان، بیان کرد: مکان این مجموعه در زمین جنب استخر کوی کارگر در نظر گرفته شده است و در این باره مذاکراتی با منطقه آزاد اروند داشتیم و این سازمان در حال انجام اقدامات اولیه این موضوع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با بیان اینکه این مجموعه نخستین مجموعه ورزشی بانوان در استان خواهد بود، عنوان کرد: اقدامات اولیه آن در حال انجام و سازمان منطقه آزاد در حال تملک آن زمین است که پس از آن کار ساخت این مجموعه آغاز و در اختیار اداره ورزش و جوانان آبادان قرار داده می‌شود.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.